کد خبر : 1395015 | 23 بهمن 1395 ساعت 23:10 | 26.5K بازدید | 0 دیدگاه

انریکه: دیدن مصدومیت ویدال وحشتناک بود

لوئیس انریکه، سرمربی بارسلونا، پس از پیروزی 6-0 مقابل آلاوس، ابراز امیدواری کرد که مصدومیت الکس ویدال خیلی جدی نباشد و او به زودی به میادین برگردد.​​​​​​​

انریکه: دیدن مصدومیت ویدال وحشتناک بود

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار که در آن بارسا با گل های لوئیس سوارز (2 گل)، نیمار، لیونل مسی، ایوان راکیتیچ و الکسیس روانو (بازیکن حریف) به پیروزی رسید، در دقایق پایانی ویدال در برخورد با تئو هرناندس، از ناحیه قوزک پا به شدت مصدوم شد.

 

انریکه در پایان بازی گفت:" ما از تصاویر دیدیم که او حسابی به خودش لطمه زد. برای او، تیم و باشگاه ناراحتم. امیدوارم او خوب ریکاروی کندو مطمئنم اینکار را خواهد کرد. این مصدومیت جدی است اما باید منتظر معاینات پزشکان باشیم.

 

 

1179866

 

 

مصدومیت الکس برای ما خیلی بد است. دیدن مصدومیت شدید یک بازیکن خوب نیست اما پزشکان بارسا از او مراقبت خواهند کرد."

 

سرمربی آبی و اناری ها همچنین در مورد نمایش تیمش گفت:" چیزهای زیادی برای آنالیز وجود دارد. در دیداری که حریف بازی را بست، ما باید مناطق زیادی را کنترل می کردیم و فکر می کنم این کار را انجام دادیم.

 

ما دیدار خیلی خوبی انجام دادیم؛ انتظاراتی که وجود داشت، برآورده شد و فضاهای زیادی ایجاد کردیم. علی رغم تغییر سیستم آلاوس، ما می دانستیم که می توانیم از این فضاها استفاده کنیم. این یک نمایش بی نقص بود."

دیدگاه‌ها