کد خبر : 1395080 | 24 بهمن 1395 ساعت 11:31 | 32K بازدید | 0 دیدگاه

توضیح مدیرعامل ذوب‌آهن درباره احتمال تغییر نتیجه مسابقه

آذری: حرفی درباره محرومیت کیانی نزدم

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن توضیحاتی را درباره ادعای خود مبنی بر احتمال تغییر نتیجه دیدار با تراکتورسازی ارائه کرد.

آذری: حرفی درباره محرومیت کیانی نزدم

به گزارش "ورزش سه"، سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن صبح امروز در مصاحبه‌ای اعلام کرد در حال پیگیری یک موضوع است که ممکن است به خاطر آن نتیجه بازی دیروز تیمش مقابل تراکتورسازی تغییر کند. این صحبت‌ها با واکنش سرپرست تیم تراکتورسازی همراه شد. ذوالفقاری در این‌باره گفت که احتمالا موضوع مورد نظر ذوب‌آهن بازی کردن مهدی کیانی است که او محروم نبوده و بدون مشکل مقابل ذوب‌آهن به میدان رفته است. 


آذری در توضیح این ماجرا به خبرنگار ورزش سه گفت:« من هیچ صحبتی راجع به مهدی کیانی و هیچ فرد دیگری انجام ندادم. فقط گفتم در حال پیگیری یک مساله هستیم که تا زمان قطعی نشدن آن نمی‌توانیم چیزی را اعلام کنیم. حالا اینکه سرپرست تراکتورسازی نام کیانی را برزبان آورده نمی‌دانم برچه اساسی است چون من هیچ اسمی از کسی نبردم.»

 

وی افزود: «ارتباط تراکتورسازی و ذوب آهن همواره خوب بوده است. هواداران فهیم تراکتورسازی دیروز استقبال خوبی از ما داشتند و واقعا جا دارد از آنها تشکر کنم. دیروز آنها تیم خودشان را تشویق کردند و به ما احترام گذاشتند. از امیر قلعه نویی نیز تشکر می کنم که در انجام برخی امور به تیم ما در تبریز کمک کرد. اگر هم این صحبت را درباره نتیجه بازی کردم به خاطر برخی امور اداری است؛ وگرنه ارتباط دو باشگاه تراکتورسازی و ذوب آهن همیشه عالی بوده است.»

دیدگاه‌ها