کد خبر : 1395143 | 24 بهمن 1395 ساعت 16:25 | 40.6K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش موندودپورتیوو:

5 گزینه خرید بارسلونا برای جانشینی ویدال

بارسلونا روز گذشته الکس ویدال، مدافع راست خود را به دلیل مصدومیت برای 5 ماه آینده از دست داد و طبق قانون می تواند یک بازیکن جدید به خدمت بگیرد.

5 گزینه خرید بارسلونا برای جانشینی ویدال

 

به گزارش "ورزش سه"، ویدال دقیقه 87 بازی با آلاوس با خطای تئو هرناندز از ناحیه مچ پا آسیب دید و 5 ماه از میادین به دور خواهد ماند و این به معنای از دست رفتن فصل برای وی است.  بارسا در حال حاضر فقط سرجی روبرتو را به عنوان دفاع راست در اختیار دارد.

 

 

1179815

 

 

هر تیمی در صورت از دست دادن بازیکن خود برای ادامه فصل، طبق قوانین می تواند یک بازیکن جدید به جای وی جذب کند. به این ترتیب، بارسا می تواند بازیکن آزاد یا بازیکن شاغل در فوتبال اسپانیا را به جای ویدال به خدمت بگیرد. نگاهی به بازار نشان می دهد که بازیکن در دسترس و مفید برای بارسلونا وجود ندارد اما هستند گزینه هایی که بارسا می تواند روی آنها ریسک کند.

طبق ادعای موندودپورتیوو، مسئولان بارسا روی 5 گزینه در حال بررسی های لازم هستند.

 

 

3 گزینه مسن که بازیکن آزاد هستند عبارتند از:

 

 

1108050

 

 

1- مایکون برزیلی 35 ساله که زمانی در اینتر بهترین دفاع راست دنیا بود و پس از اینکه رم قرارداد وی را در پایان فصل گذشته تمدید نکرد، فعلا بدون تیم است.

 

2-  مارتین کاسرس 29 ساله اروگوئه ای که فصل 2008-2009 برای بارسا بازی می کرد و سپس به یوونتوس پیوست. او فصل گذشته دچار مصدومیت آشیل پا شد و یووه حاضر نشد قراردادش را تمدید کند. کاسرس هم بدون تیم است.

 

3- بوسینگوای 34 ساله که زمانی برای چلسی بازی می کرد. آخرین تیم او ترابزون اسپور ترکیه است.

 

بازیکنان ارزان قیمت شاغل در لالیگا:

 

 

991019

 

 

1- داگلاس پریرای برزیلی که از بارسلونا به خیخون قرض داده شده است. داگلاس دو فصل ناامیدکننده را در بارسا سپری کرد.

 

2- میکل ماچدوی 26 ساله که برای لاس پالماس بازی می کند. شرایط این مدافع راست برزیلی نیز توسط مسئولان بارسا در دست بررسی است.

 

 

دیدگاه‌ها