کد خبر : 1395247 | 24 بهمن 1395 ساعت 18:08 | 134.5K بازدید | 0 دیدگاه

عادل نباید نبش قبر کند

رحمتی: سیدجلال دوستم است

سیدمهدی رحمتی در پایان مسابقه به یادماندنی تیمش مقابل پرسپولیس درباره حوادث این مسابقه به تفصیل صحبت کرد.

رحمتی: سیدجلال دوستم است

به گزارش "ورزش سه" از میکسدزون ورزشگاه آزادی، سیدمهدی رحمتی کاپیتان استقلال که یکی از پرفشارترین دربی‌های خود را پشت سر گذاشته بود، حالا پس از یک برد دلچسب می‌گوید: در وهله اول به هواداران تبریک می‌گویم چراکه در این شرایط سخت با ما بودند. در وهله دوم خوشحالم از اینکه قولی که به هواداران دادم و گفتم نتیجه را جبران می‌کنیم اتفاق افتاد و نتیجه را جبران کردیم. 


کاپیتان استقلالی‌ها در مورد چالش پرفشار پایان بازی با سیدجلال هم گفت: من و سیدجلال با هم هم‌اتاق بودیم. من او را دوست دارم اما من به زمین خورده بودم و واقعا مصدوم بودم. سیدجلال با آرنج به پشت گردنم زد و من به او گفتم چرا این کار را کردی. گل دوم را ببینید متوجه می‌شوید که صددرصد خطا بود. 


او در مورد داوری بازی هم چنین نظراتی داشت: قضاوت فغانی را خیلی دوست دارم اما کاش گل دوم را خطا اعلام می‌کرد و بعد من را اخراج می‌کرد. 


کاپیتان استقلالی‌ها افزود: گزارش فردوسی‌پور را هم دوست دارم اما باید فارق از بحث رنگی گزارش کند او نباید نبش قبر کند. 


رحمتی صحبت‌های خود را با مهم ندانستن تنش خود با سیدجلال به پایان رساند: سیدجلال هرچه گفته دوستم بوده و اشکال ندارد. به هر حال در پایان تیمم برده و من باید به زمین می‌آمدم و شاید باید سوت را به سیدجلال می‌دادند تا او قضاوت کند.

دیدگاه‌ها