کد خبر : 1395284 | 24 بهمن 1395 ساعت 19:34 | 60.6K بازدید | 0 دیدگاه

روز خوب فغانی نبود

بابازاده: گل دوم پرسپولیس صد درصد خطا بود

در یک بازی مهیج و دیدنی دربی 84 پایتخت به سود استقلال به پایان رسید تا طلسم چند سال ناکامی این تیم در مصاف با رقیب سنتی شکسته شود.

بابازاده: گل دوم پرسپولیس صد درصد خطا بود

به گزارش "ورزش سه"، دیدار پرگل و جذاب دو رقیب سنتی و دیرینه پایتخت در حالی با نتیجه 3-2 به سود استقلال به پایان رسید که دقایق پایانی این دیدار با جنجال و حاشیه های فراوانی توام شد. اتفاقاتی که مربی استقلال دلیل اصلی بروز آن را قضاوت ضعیف داور سرشناس دربی دانست.


حمید بابازاده در ارتباط با دربی 84 گفت:« فکر می کنم به عنوان بازیکن و مربی این بیست و پنجمین دربی بود که تجربه کردم و کاملا به فضای این مصاف آشنایی داشتم و می دانستم تیمی که میل بیشتری به پیروزی داشته باشد قطعا برنده دربی خواهد بود از همین رو حتی وقتی گل اول را زودهنگام خوردیم شک نداشتم با حس برتری جویی که در بین بچه ها وجود داشت می توانیم به بازی برگردیم و دیدید که سه گل در همان نیمه اول زدیم».


او ادامه داد:« در نیمه دوم می دانستیم پرسپولیس برای برگرداندن نتیجه بی محابا حمله خواهد کرد از همین رو برای این تیم برنامه خاصی داشتیم. با این که اعتقاد دارم آقای فغانی در حال حاضر بهترین داور دنیا است اما در دربی 84 روز خوبی نداشت به خصوص در نیمه دوم که تمام خطاهای بازیکنان پرسپولیس در نیمه این زمین روی بازیکنان استقلال را نگرفت و همین باعث شد تا ما مالکیت توپ را به راحتی از دست بدهیم».


بابازاده که چندان از سوت های داور راضی نبود، افزود:« اوج اشتباهات علیرضا فغانی در دربی روی گل دوم پرسپولیس بود جایی که داور خطای واضح سیدجلال حسینی روی پادووانی را ندید و باعث شد حواشی بعد از آن را شاهد باشیم در حالی که اگر داور خطا را اعلام می کرد دیگر نه اخراجی رقم می خورد نه جنجالی به وجود می آمد با این وجود نمی توانیم چیزی از ارزش های فغانی داور خوب کشورمان کم کنیم».


مربی دروازه بان های استقلال با اشاره به عملکرد رحمتی در دربی تصریح کرد:« مهدی روز خیلی خوبی را سپری کرد گرچه به هیچ عنوان اعتراضاتش به داور و آن صحنه های پایانی بازی را تایید نمی کنم. اما در آن دقایق که با فشار خیلی زیادی پیگیری می شد داور خطای مسلم بازیکن پرسپولیس روی او را نگرفت تا مهدی از کوره در برودو عصبانی شود».


بابازاده در پایان گفت:« برد استقلال در دربی را به روح بزرگ مرحوم منصورخان پورحیدری ، آتش نشان های استقلالی و تمام طرفداران و کسانی که در طول این ماه ها از تیم حمایت کردند، تقدیم می کنم و امیدوارم که بتوانیم همچنان با ادامه روند خوب خود فصلی رویایی را برای آنها در لیگ برتر و آسیا رقم بزنیم».

دیدگاه‌ها