کد خبر : 1395491 | 25 بهمن 1395 ساعت 15:50 | 16.7K بازدید | 0 دیدگاه

ویروس تیم بیرون کشیدن به انزلی رسید

جنجال بگوویچ در لیگ دسته اول

گل‌گهر سیرجان هم به جمع تیم‌هایی پیوست که در اعتراض به داوری قصد ترک زمین را داشتند.

به گزارش "ورزش سه"، دقایقی پیش در دیدار ملوان مقابل گل‌گهر در لیگ دسته اول فوتبال ایران در دقیقه 64 بازی روی ارسال توپی از جناح راست مدافع گل‌گهر با دست باز به استقبال توپ رفت اما به نظر توپ بدون برخورد به دستش پس از ضربه سر مدافع ملوان به اوت رفت. این صحنه توسط داور پنالتی تشخیص داده شد تا جنجالی بزرگ در بازی شکل بگیرد. 

 

1180354


وینکو بگوویچ سرمربی گل‌گهر که اعتقاد داشت پنالتی اتفاق نیفتاده از کنار زمین دستور داد تیمش از زمین بیرون بیاید و بعد از 5 دقیقه وقفه و اعتراض در نهایت، او با پادرمیانی همراهان و اصرار تیم داوری و سایرین رضایت داد تا تیمش مسابقه را ادامه دهد اگرچه داور رای به اخراج این مربی کروات باتجربه از روی نیمکت داد تا ابراهیم میرزاپور دروازه‌بان سابق تیم‌ملی هدایت سیرجانی که از مدعیان صعود به لیگ‌برتر است را برعهده داشته باشد. البته دقیقا مشخص نبود که آیا تصمیم داور درست بوده یا نه اما خود مدافع گل‌گهر که با حالتی خاص به استقبال توپ رفته بود بیش از بقیه در رخ دادن این صحنه مقصر بود. 

 

1180353


جالب اینکه با طول کشیدن مجادله، محمد مایلی‌کهن سرمربی ملوان هم به معترضین پیوست و به رفتار سرمربی گل‌گهر اعتراض کرد. اعتراضی که چندان هم بی‌راه نبود چراکه مهیار زحمتکش بازیکن ملوان این پنالتی را به تیر دروازه کوبید تا سفیدپوشان میزبان از یک فرصت عالی محروم شوند.

 

 

دیدگاه‌ها