کد خبر : 1395657 | 26 بهمن 1395 ساعت 10:30 | 28K بازدید | 4 دیدگاه

ابهامات ادامه دار در محرومیت هافبک تراکتورسازی

کامرانی فر: داور به کیانی دو کارت زرد داده است

ابهامات در خصوص قانونی یا غیر قانونی بودن حضور هافبک تراکتورسازی در جدال با ذوب آهن همچنان بر قوت خود باقی است.

کامرانی فر: داور به کیانی دو کارت زرد داده است

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست 4-1 ذوب آهن برابر تراکتورسازی بلافاصله مسئولان باشگاه اصفهانی نسبت به حضور مهدی کیانی کاپیتان تراکتور در زمین اعتراض کرده و مدعی شدند این بازیکن به خاطر دریافت کارت قرمز مستقیم باید یک جلسه دیگر هم محروم می شد و جلوی آنها بازی نمی کرد.


در شرایطی که سعید آذری مدیرعامل ذوب آهن در شکوائیه باشگاه به 7 مورد ادله و مستندات برای اثبات دریافت کارت قرمز مستقیم هافبک تراکتورسازی اشاره کرد و در برنامه شب گذشته 90 هم روی مواضع خود تاکید کرد رئیس دپارتمان داوری در گفتگوی کوتاه همه این ادله را آن چه گزارش داوری اعلام کرد، غیر واقعی خواند و مدعی شد کیانی اخراج مستقیمی نداشته است.


کامرانی فر در همین خصوص گفت:« ما بر اساس آن چه گزارش داوری می خوانیم مهدی کیانی را به خاطر دریافت دو کارت زرد اخراجی ثبت کردیم و این نبوده که او با کارت قرمز مستقیم اخراج شده باشد از همین رو محرومیت این بازیکن درست نیست». 


با وجود این ادعا ذوبی ها همچنان اعتقاد دارند براساس تصاویر تلویزیونی و همچنین گزارش خلاصه بازی که با اتمام مصاف دو تیم در ورزشگاه در اختیار رسانه ها قرار گرفته است کیانی در دربی تبریز در ابتدا یک کارت زرد گرفته و سپس کارت قرمز مستقیم دریافت کرد به همین خاطر بازی کردن مقابل ذوب آهن غیر قانونی بود و بازی باید نتیجه اش تغییر کند.


ادعایی که مورد تایید سازمان لیگ و باشگاه تراکتورسازی نیست چون آنها مدعی اند بعد از استعلام های صورت گرفته اجازه بازی به مهدی کیانی داده شده و در این پرونده مهم گزارش کتبی داور بازی است که صراحتا به دو اخطار زرد و سپس اخراج کاپیتان تراکتور اشاره کرده است.با این وجود پرونده جنجالی این بازیکن با دستور رئیس سازمان لیگ به کمیته انضباطی ارجاع داده شد تا با بررسی دقیق رای صادر شود.

دیدگاه‌ها