کد خبر : 1395727 | 26 بهمن 1395 ساعت 13:59 | 5.8K بازدید | 0 دیدگاه

روبن: مطمئنم گواردیولا در سیتی موفق خواهد بود

آرین روبن، مهاجم بایرن مونیخ ابراز اطمینان کرد که گواردیولا در سیتی موفق خواهد شد.

روبن: مطمئنم گواردیولا در سیتی موفق خواهد بود

به گزارش "ورزش سه"، گواردیولا در تابستان هدایت سیتی را برعهده گرفت و شروع بسیار خوبی در این تیم داشت. با این حال تیم او رفته رفته دچار افت شد و صدرجدول را از دست داد ولی پس از فراز و فرودهای بسیار، در نهایت آنها دوباره به رده دوم صعود کرده اند. حال روبن ابراز اطمینان کرد که پپ در سیتی موفق خواهد بود.

 

1173589

 

 

او گفت:" من به هیچ وجه نگران پپ نیستم. فلسفه او را می‌شناسم. نحوه تفکر او به فوتبال را می‌شناسم و همچنین لیگ برتر که سه سال در آنجا بازی کرده ام را به خوبی می‌شناسم. بنابراین با تمام این مسائل می‌دانم که کار بسیار بسیار دشواری پیش روی اوست. هر بازی یک جنگ جدید است ولی چیزی که می‌بینم و قبلا هم زیاد ندیده ام زیرا رسیدن به آن به این سرعت دشوار است این است که  دست خط گواردیولا به خوبی در تیمش مشهود است و این به نظر من اتفاق بسیار مثبتی است.

 

معمولا به این سرعت نمی‌توان تاثیر حضور یک مربی در یک تیم را دید . نمی‌دانم ولی به نظرم تیمش از قبل جذاب تر هم بازی می‌کند. او عاشق فوتبال است، عاشق فوتبال هجومی. او دوست دارد توپ در اختیار تیمش باشد، دوست دارد بازی کند و برای بازیکنان این موضوع فوق العاده است. همه دوست دارند فوتبال بازی کنند. من از سه سال همکاری با او لذت بردم."

دیدگاه‌ها