کد خبر : 1395947 | 27 بهمن 1395 ساعت 13:20 | 30.6K بازدید | 1 دیدگاه

حضور علی دایی در انتخابم نقش بسزایی داشته است؛

شهباززاده: دلایل خودم را برای پیوستن به نفت دارم

شهباززاده بازیکن تازه وارد تیم نفت تهران می گوید که آرامشی که تیم نفت تهران دارد، یکی از دلایل پیوستن او به این تیم بوده است.

شهباززاده: دلایل خودم را برای پیوستن به نفت دارم

به گزارش "ورزش سه"، سجاد شهباززاده در اولین گفت و گوی خود با وب سایت رسمی باشگاه نفت تهران در مورد پیوستن به این تیم گفت: صحبت خاصی بین من و آقای شهریاری برای پیوستن به نفت باقی نمانده بود. من دلایل خودم را برای پیوستن به نفت داشتم و شکر خدا همه چیز خوب پیش رفت و قرارداد امضا شد.


وی در مورد صحبت های روز گذشته با علی دایی ، عنوان کرد: بله من روز گذشته با علی دایی صحبت هایی را داشتم؛ بی تعارف بگویم که حضور ایشان نقش پر رنگی در پیوستن من به نفت داشته است؛ دلیل دیگر هم آرامشی است که در این تیم وجود دارد و من در این برهه به آن احتیاج دارم؛ امیدوارم با همین آرامش بتوانیم در ادامه فصل هم نتایج خوبی بگیریم.


مهاجم سابق استقلال در مورد صحبت با محسن خلیلی که او هم تجربه آقای گلی در لیگ دارد و نقش او در پیوستنش به نفت تهران اظهار داشت: کادر فنی تیم خوشبختانه فوتبالیست های بزرگی هستند و محسن خلیلی هم همینطور؛ امیدوارم بتوانیم به همدیگر کمک کنیم و من هم بتوانم چیزهای زیادی از آن ها یاد بگیرم.


شهباززاده در پایان در مورد موفقیت تیم نفت در ادامه گفت: تمام تمرکز ما روی همین موضوع است تا با تلاش و تا جایی که می شود نتایج خوبی کسب کنیم و نفت را بالا بیاوریم.

دیدگاه‌ها