کد خبر : 1395973 | 27 بهمن 1395 ساعت 12:42 | 44.9K بازدید | 0 دیدگاه

هفت گلر موفق در لیگ شانزدهم

پنالتی گیرترین دروازه‌بان لیگ کیست؟

در میان گلرهای لیگ برتری، تاکنون تنها 7 دروازه بان موفق به مهار ضربات پنالتی در حین بازی ها شده اند و در این میان مهدی اسلامی با دفع دو ضربه پنالتی، پنالتی گیرترین دروازه بان لیگ محسوب می شود.

پنالتی گیرترین دروازه‌بان لیگ کیست؟

به گزارش "ورزش سه"، مهار دو ضربه پنالتی حساس در دیدار برابر تیم های تراکتورسازی و سپاهان اصفهان باعث شده تا مهدی اسلامی عنوان پنالتی گیرترین دروازه بان لیگ را به خود اختصاص دهد، این موضوع در حالی اتفاق می افتد که این دروازه بان تنها در 5 بازی ماشین سازی به میدان رفته و در باقی دیدارهای این تیم روی نیمکت قرار داشت. مسعود حسن زاده و محمد ابراهیمی پنالتی زن هایی بودند که مغلوب این دروازه بان شدند. 


به غیر از اسلامی، 6 دروازه بان دیگر نیز در بازی های لیگ شانزدهم موفق به مهار ضربات پنالتی شدند، دروازه بان هایی که دو نفر از آنها دیگر در لیگ برتر حضور ندارد. شهاب گردان و مجتبی روشنگر از تیم پدیده، وحید طالب لو از تیم فولاد خوزستان و محمدرضا اخباری دروازه هایی هستند که در دوئل با بازیکنان روبه روی خود در ضربات پنالتی پیروز شده اند. 


نکته جالب در این باره اینکه مانوئل فرناندز، دروازه اسپانیایی و سابق ماشین سازان نیز در زمان حضور خود در بازی های این تیم موفق به مهار یک ضربه پنالتی شده بود، علاوه بر وی الساندرو فیلیپ از تیم سایپا نیز در برابر تیم پدیده موفق به دفع پنالتی حریف شد، دو دروازه بانی که این روزها در لیگ برتر حضور ندارند.

دیدگاه‌ها