کد خبر : 1396020 | 27 بهمن 1395 ساعت 14:27 | 50.9K بازدید | 11 دیدگاه

آمار جالب برانکو از دربی؛ همه چیز سرخ

برانکو ایوانکوویچ که در پایان دربی معتقد بود تیمش شایسته این شکست برابر شاگردان منصوریان نبود، آمار جالبی از این تقابل ارائه داد.

آمار جالب برانکو از دربی؛ همه چیز سرخ

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس که تا پیش از دربی هشتاد و چهارم با فاصله 13 امتیازی نسبت به رقیب دیرینه و 9 امتیازی از جدی ترین مدعی قهرمانی، از شانس بالایی برای پیروزی برخوردار بود، در نهایت با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد. برانکو بعد از این شکست تیمش را سزاوار این نتیجه ندانست و در نشست خبری امروز خود نیز با ارائه آمار جالب توجهی سعی در اثبات ادعای خود داشت.

 

او در این خصوص گفت: انتقادات عادی‌ترین مسئله است و چیز عجیبی نیست مخصوصا وقتی بازی را می‌بازید آن موقع بیشتر به چشم می‌آید. بعد از بازی دربی داغ داغ بودم و نمی‌توانم از بازیکنانم ایراد بگیرم. فوتبال همین است و همه هم می‌دانند. الان یکسری آمار و ارقام از بازی دربی می‌دهم. 72 درصد مالکیت توپ داشتیم 80 درصد دقت پاس‌مان سالم بود و آنها 60 درصد روی پاس‌ دقت داشتند. آنها 5 شوت زدند که 3 تا در چارچوب بود و هر سه گل شد. ما 16 شوت زدیم و بیش از 570 پاس دادیم و آنها 250 پاس داشتند و ما 290 بار در یک سوم آنها نفوذ کردیم و آنها 60 بار. همین برتری ما را نشان می‌دهد و برتری بازی‌مان را. اما اینها برای برد کافی نیست. ما بازی خوبی مثل بازی با ذوب‌آهن انجام دادیم که آنجا هم باختیم اما هنوز صدر جدول هستیم و تمام تلاش‌هایی که شده همه را بازیکنان انجام دادند و مستحق صدر جدول هستند.

دیدگاه‌ها