کد خبر : 1396239 | 28 بهمن 1395 ساعت 12:37 | 32.1K بازدید | 0 دیدگاه

تقویت شایعات جدایی ستاره شیلیایی

الکسیس سانچس؛ توپچی تنها

شاید دیگر خود الکسیس سانچس نیز به این نتیجه رسیده باشد که برای کسب افتخار، راهی جز ترک امیرتیس وجود ندارد.​​​​​​​

الکسیس سانچس؛ توپچی تنها

 

به گزارش "ورزش سه"، دیدن چهره مغموم الکسیس سانچس در پایان دیدار دیشب برابر بایرن، یک بار دیگر سرخوردگی این مهاجم گلزن شیلیایی از شرایط آرسنال و هم سطح نبودن دیگر بازیکنان با وی را به تصویر کشید.

 

در شبی که بایرن کابوس تلخی را برای توپچی ها رقم زد، سانچس علیرغم درخشش و تلاش فراوان نتوانست مانع رخ دادن این فاجعه شود تا یک بار دیگر اختلاف سطح او با دیگر بازیکنان نمایان شود.

 

 

1181089

 

 

ستاره شیلیایی دیشب همه کار برای تغییر نتیجه کرد. از دوندگی بالا در یک سوم دفاعی حریف تا تلاش برای استفاده از عدم سرعت مدافعان میانی بایرن. او حتی موفق شد در نیمه اول گل امیدوار کننده ای را به ثمر برساند اما در نهایت در نیمه اول، سناریوهای فصول قبلی دوباره تکرار شد.

 

واکنش سانچس به گل دقیقه 88 مولر را باید برآیند شرایط او در ترکیب آرسنال دانست. او که از بارسا به لندن مهاجرت کرد، تیم های بزرگ زیادی را خواهان خود می دید و می توانست در دیگر باشگاه های متمول قاره سبز بازی کند.

 

شاید این ستاره شیلیایی حالا بهتر از هر کسی می داند که نشانه های پیشرفت در آرسنال دیده نمی شود و شاید به همین دلیل موضوع تمدید قرارداد هنوز بی جواب مانده است.

 

 

1181091

 

 

حالا با نمایش آرسنال در بازی دیشب، خود سران آرسنال و ونگر نیز دیگر بهانه ای برای متقاعد کردن او نداشته باشند و ممکن است مقصد بعدی سانچس بتواند باعث حضور او در مراحل پایانی لیگ قهرمانان و ورود به بازی بزرگان باشد.

 

شاید دیشب امید هواداران آرسنال به جز درخشش سانچس، به مسوت اوزیل نیز بود اما هافبک آلمانی یک بار دیگر ثابت کرد که مرد بازی های بزرگ نیست و نتوانست تاثیری در مختل کردن روند فوق العاده هموطنان خود داشته باشد. اوزیل در بیشتر زمان 90 دقیقه حرکت مفیدی در زمین انجام نداد و برای به خاطر آوردن ذره ای از درخشش او شاید دوباره باید فیلم مسابقه را مرور کرد.

 

 

1181092

 

 

اتفاقات نیمه دوم یک بار دیگر تفاوت نیمکت دو تیم را به رخ کشید. بعد از کسب تساوی در 45 دقیقه اول، آنچلوتی شرایط فنی تیمش را متحول کرد و ونگر باز هم در شطرنج مربیان بزرگ تنها نظاره گر بود و اینگونه و با به ثمر رساندن 4 گل و از دست دادن موقعیت های فراوان، تفاوت نیمکت دو تیم باز هم به نمایش کشیده شد.

 

با این تفاسیر، شاید سانچس مغموم ترین مرد رختکن توپچی ها بعد از نتیجه دیشب باشد و حالا او نیز به این نتیجه رسیده باشد که برای جستجوی رویاها باید لندن را به مقصد دیگری ترک کند.

دیدگاه‌ها