کد خبر : 1396242 | 28 بهمن 1395 ساعت 13:14 | 19.9K بازدید | 0 دیدگاه

کین: اگر گیبس کاپیتان شماست یعنی بحران

روی کین، اسطوره منچستریونایتد مدعی شد که آرسنال تنها دو بازیکن شایسته دارد و تحقیر آنها در چمپیونزلیگ باعث تعجب او نشده است.

کین: اگر گیبس کاپیتان شماست یعنی بحران

به گزارش "ورزش سه"، بایرن شب گذشته میزبان آرسنال بود که با نتیجه 5-1 موفق به شکست این تیم شد. شاگردان ونگر حالا انگیزه ای برای بازی برگشت نخواهند داشت و به احتمال قریب به یقین از این رقابت ها کنار خواهند رفت. کین نیز به انتقاد از تیم ونگر پرداخت و مدعی شد که آرسنال همان مشکلات قدیمی را دارد.

 

1181084

 

 

او گفت:" آرسنال فقط دو بازیکن بزرگ دارد و دیگران همگی متوسط هستند. من از این نتیجه تعجب نکردم. واقعا فکر کردید به مونیخ می‌روند و با نتیجه می‌گیرند؟ قبلا هم گفته بودیم، رهبری، شخصیت، عطش و انگیزه در این تیم وجود ندارد. در این سطح، در این مرحله از رقابت ها، آنها به اندازه ای که باید خوب نیستند بنابراین نیازی نیست که از آنها انتقاد کنیم زیرا کیفیت لازم را ندارند."

 

کین سپس به انتقاد از کاپیتانی گیبس پرداخت و گفت:" وقتی می‌بینید که گیبس بازوبند کاپیتانی را در آخر بازی بسته یعنی در دردسر هستید. اگر او کاپیتان و رهبر تیم شماست، اگر او کسی است که قرار است بازیکنان را دور هم جمع کند، شما در دردسر بزرگی هستید.  نیازی نبود بایرن در اوج آمادگی باشد. گل‌هایی که آرسنال خورد بسیار ابتدایی بود."

دیدگاه‌ها