کد خبر : 1396252 | 28 بهمن 1395 ساعت 13:33 | 16.7K بازدید | 0 دیدگاه

ضعیف ترین آمار رونالدو با پیراهن رئال در CL

کریستیانو رونالدو در 523 دقیقه اخیر حضورش در چمپیونزلیگ موفق به گلزنی نشده و این ضعیف ترین آمار او از زمان حضورش در رئال مادرید است.

ضعیف ترین آمار رونالدو با پیراهن رئال در CL

به گزارش "ورزش سه"، ستاره پرتغالی تنها 2 گل در چمپیونزلیگ به ثمر رسانده و آن دو گل به دو بازی اول رئال در مرحله گروهی بازمی‌گردد؛ در خانه مقابل اسپورتینگ لیسبون و در خارج از خانه مقابل دورتموند.

 

1181099

 

 

برنده 4 توپ طلا که گل بسیار زیبایی از روی ضربه کاشته مقابل اسپورتینگ به ثمر رساند، در بازی بعدی و در دقیقه 17 بازی موفق شد دروازه دورتموند را باز کند و در نهایت بازی با نتیجه 2-2 به پایان رسید. پس از آن، رونالدو که رکورد بیشترین گل زده در یک فصل چمپیونزلیگ را در اختیار دارد، دیگر در این رقابت ها موفق به گلزنی نشد و این ضعیف ترین آمار او از زمان حضورش در رئال مادرید است.

 

 

او در مرحله حذفی 34 گل در 38 بازی برای رئال به ثمر رسانده است ولی در رقابت های امسال و در اولین بازی مرحله حذفی ناکام بود. او در جریان بازی یک پاس گل برای تونی کروس ارسال کرد ولی نتوانست به 523 دقیقه عدم موفقیت در گلزنی اش پایان دهد. حال او در اندیشه بازی برگشت در ناپل است تا بلاخره به این رکورد ضعیف پایان دهد.

 

دیدگاه‌ها