کد خبر : 1396540 | 29 بهمن 1395 ساعت 14:03 | 17.4K بازدید | 0 دیدگاه

افسوس ستاره ایرانی آلکمار از شکست برابر لیون

جهانبخش: شب دردناکی برای ما بود

دور رفت رقابت های مرحله یک شانزدهم نهایی یورو لیگ برای آلکمار و ستاره ایرانی اش چندان خوشایند تمام نشد چون شکست سنگینی را در خانه تجربه کردند.

جهانبخش: شب دردناکی برای ما بود

به گزارش "ورزش سه"،  آلکمار در ورزشگاه آفاس با نتیجه 4 بر یک شکست تلخی برابر لیون فرانسه پذیرا شد تا امید بسیار اندکی برای صعود به دور بعدی یورولیگ در بازی برگشت داشته باشد. علیرضا جهانبخش، ملی‌پوش ایرانی ضمن حضور 90 دقیقه‌ای در ترکیب اصلی آلکمار تنها گل تیمش را در دقیقه 67 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.


ملی پوش ایرانی در پایان این بازی به سایت باشگاه گفت:« شب دردناکی برای ما بود چون در شرایطی باختیم که خوب بازی کردیم و فرصت‌های زیادی برای گلزنی داشتیم اما نتیجه طور دیگری رقم خورد. تیم لیون 5 شانس گلزنی داشت و چهار گل به ثمر رساند. به همین خاطر این شکست دردآور بود و ما گل‌های خود را گم کرده بودیم».


جهانبخش در ادامه افزود:« ما بازی را با ایجاد فشار زیادی روی تیم لیون فرانسه آغاز کردیم اما این کافی نبود. تمام تلاش خود را برای بازی برگشت به کار می‌بندیم و باید ببینیم چه اتفاقی رخ خواهد داد».


دیدار برگشت تیم‌های لیون فرانسه و آلکمار هلند 5 اسفند ماه سال جاری برگزار خواهد شد و تیم برنده به جمع 16 تیم برتر لیگ اروپا راه خواهد یافت.

دیدگاه‌ها