کد خبر : 1397011 | 30 بهمن 1395 ساعت 21:40 | 48.9K بازدید | 0 دیدگاه

پس از پیروزی بر اسپانیول

زیدان: بازیکنی مثل بیل وجود ندارد

گرت بیل امروز پس از 88 روز غیبت به دلیل مصدومیت، در نیمه دوم بازی با اسپانیول به میدان رفت و گل دوم کهکشانی ها را به ثمر رساند.

زیدان: بازیکنی مثل بیل وجود ندارد

به گزارش "ورزش سه"، رئال با گل موراتا از اسپانیول پیش بود ولی گل دقیقه 84 گرت بیل، خیال زیدان و هواداران را از بابت کسب پیروزی راحت کرد.

 

 

1181770

 

 

زیزو در پایان بازی گفت:« امروز تغییرات زیادی داشتیم ولی همه کسانی که به میدان رفتند عالی بودند. تیم کارش را به خوبی انجام داد. فضای بسیار خوبی بر تیم حکمفرماست و این مساله مهمی است.

وقتی 1-0 جلو بودیم، این امکان وجود داشت که روی یک ضدحمله گل بخوریم و اسپانیول هم به دنبال ارسال توپ پشت مدافعان ما بود؛ ولی عملکرد دفاعی ما فوق العاده بود و اجازه خلق هیچ موقعیتی به حریف ندادیم. شایسته زدن گل سوم هم بودیم؛ ولی داور دقیقه 92، پنالتی روی رونالدو را نگرفت. »

 

 

1181771

 

 

42 بازی متوالی گلزنی:« بله ولی هنوز فاتح هیچ جامی نشده ایم. حالا دو بازی دور از خانه دشوار پیش رو داریم(والنسیا و ویارئال). از حالا به بازی والنسیا فکر می کنیم. امروز زدن دو گل کار راحتی نبود ولی خیلی خوب  صبوری به خرج دادیم. از صبور بودن و سرعت عمل در کار خوشم می آید و امیدوارم تا پایان فصل همین روند حفظ شود.»

 

گل نزدن رونالدو:« اصلا نگران این مساله نیستم. رونالدو بدون گلزنی هم کمک فراوانی به ما می کند. او در لحظات و بازی های کلیدی، تفاوت خود را نشان خواهد داد.»

 

گرت بیل:« این بهترین راه بازگشت بود. او انگیزه بسیاری برای بازی کردن داشت. به گرت گفتم به بازی برو و لذت ببر. خوشحالم که بازگشتش با گلزنی توام شد. همه دیدند که بیل چگونه بازی ما را متحول کرد. او در پست خودش رقیب ندارد و یک بازیکن بی همتاست.»

 

دیدگاه‌ها