کد خبر : 1397524 | 02 اسفند 1395 ساعت 21:59 | 7.4K بازدید | 0 دیدگاه

شروع توفانی نشد؛

شب اول لیگ قهرمانان با یک برد و یک باخت

در نخستین شب لیگ قهرمانان آسیا نمایندگان آبی پوش ایران برابر رقبای‌شان به یک برد و یک باخت رسیدند.

شب اول لیگ قهرمانان با یک برد و یک باخت

به گزارش "ورزش سه"، هفته اول لیگ قهرمانان آسیا 2017 امروز آغاز شد که در نخستین بازی نمایندگان ایران، استقلال خوزستان از ساعت 14:30 در ورزشگاه سلطان قابوس مسقط عمان میزبان الفتح عربستان بود که توانست روی ارسال پیمان شیرزادی و ضربه سر ابوالفضل علایی به تک گل پیروزی‌بخش برسد.


با نتیجه‌ای که آبی‌های خوزستان در شروع کار ایرانی‌ها در لیگ قهرمانان آسیا رقم زدند همه امیدوار بودند تیم علیرضا منصوریان هم نتیجه مطلوبی برابر تیم گران قیمت الاهلی امارات کسب کند و دست پُر به تهران برگردد که این اتفاق نیفتاد.


استقلال برخلاف تمام بازی‌های گذشته لیگ برتر و همچنین دیدار پلی‌آف لیگ قهرمانان برابر السد، نمایش خوبی در استادیوم شیخ راشد نداشت و علاوه بر روند بازی، در لحظات پایانی نیمه اول با یک اشتباه فردی دروازه‌اش باز شد.


ارسال تماشایی خسرو حیدری و شوت سر ضرب امید ابراهیمی امید ایرانی‌ها را برای کسب امتیاز در دقیقه 74 بازی با الاهلی زنده کرد اما این برتری ادامه‌دار نبود و مثل نیمه اول، در آخرین دقیقه مسابقه دیوپ گل برتری را برای نماینده امارات زد تا در شب نخست لیگ قهرمانان آسیا تنها یک تیم ایرانی صاحب امتیاز شود.

دیدگاه‌ها