کد خبر : 1399053 | 09 اسفند 1395 ساعت 09:42 | 35.3K بازدید | 0 دیدگاه

پرسپولیس بدون مهاجم رزرو برابر الوحده

با تصمیم برانکو ایوانکوویچ علی علیپور نیز به همراه رامین رضاییان به دلیل درگیری در تمرین روز گذشته، از اردو اخراج شد تا این تیم مهاجم رزرو و قابل اعتمادی روی نیمکت نداشته باشد.

 پرسپولیس بدون مهاجم رزرو برابر الوحده 

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در دومین دیدار خود امیدوار به کسب امتیاز برابر الوحده است تا در روزهای پایانی سال در شرایط مناسبی به دیدارهای آتی خود امیدوار باشد. با این حال یک اتفاق عجیب از سوی دو بازیکن این تیم باعث شد تا در فاصله 48 ساعت مانده به جدال برابر الوحده این تیم با مشکل بزرگی مواجه شود. درگیری بین علی علیپور و رامین رضاییان در نهایت باعث شد تا برانکو ایوانکوویچ با لبریز شدن کاسه صبرش دستور اخراج هر دو شاگردش را صادر کند. 


این اتفاق باعث می‌شود تا پرسپولیس در دیدار برابر الوحده امارات مهاجم قابل اتکایی برای تغییر جریان بازی در خدمت نداشته باشد. در حال حاضر مهدی طارمی به عنوان مهاجم تخصصی این تیم در ترکیب حضور دارد و برانکو ایوانکوویچ البته از وحید امیری نیز به عنوان زوج او استفاده می‌کرد. با اخراج علی علیپور اما این تیم تنها رضا کرملاچعب را روی نیمکت خود می‌بیند که علیرغم تجربه کاپیتانی در تیم ملی پایه‌ها از تجربه بین المللی در سطح رقابت‌های بزرگی مثل لیگ قهرمانان آسیا فاصله زیادی دارد. باید دید این مساله که با عدم حرفه‌ای گری دو بازیکن باتجربه این تیم شکل گرفته چه مصائبی برای سرخپوشان به همراه خواهد داشت و برانکو ایوانکوویچ موفق خواهد شد با توجه به تصمیم حرفه‌ای که اتخاذ کرده از این جدال بزرگ با کسب نتیجه خارج شود یا خیر.

 

البته برانکو روی نیمکت سامان نریمان‌جهان را هم دارد که البته پست تخصصی او هافبک تهاجمی است اما بارها از سوی مربیان تیم‌های سابقش در خط حمله از سامان استفاده کرده و نتیجه گرفته‌اند. باید صبر کرد و دید در صورت نیاز خط حمله پرسپولیس؛ برانکو از کرملاچعب جوان استفاده خواهد کرد یا نریمان‌جهانی که سابقه هت‌تریک مقابل استقلال را در کارنامه خود دارد.

دیدگاه‌ها