کد خبر : 1399400 | 10 اسفند 1395 ساعت 11:24 | 10.5K بازدید | 0 دیدگاه

واردی: پاسخ منتقدین را به خوبی دادیم

جیمی واردی، مهاجم لسترسیتی تاکید کرد که با پیروزی مقابل لیورپول، پاسخ بسیار خوبی به منتقدانش پس از اخراج رانیری داده است.

واردی: پاسخ منتقدین را به خوبی دادیم

به گزارش "ورزش سه"، واردی اولین گلش را پس از دهم دسامبر به ثمر رساند و درست 4 روز پس از اخراج رانیری، پس از 5 شکست پیاپی اولین پیروزی این تیم به ثبت رسید و آنها از منطقه سقوط فاصله گرفتند. در حالی که بسیاری واردی و بازیکنان را عامل اخراج رانیری می‌دانند، مهاجم انگلیسی تاکید کرد که به خوبی پاسخ منتقدانش را با گلزنی مقابل لیورپول داده است.

 

k1184010

 

 

او گفت:" به ما اتهامات ناعادلانه ای زده می‌شد و این اواخر به تیتر یک مطبوعات تبدیل شده بود. دیدید که تیم می‌خواست واکنشی به این موضوع داشته باشد و حالا همه چی به ما بستگی دارد که با ثبات باشیم. نمی‌توانستم به شما بگویم چرا لستر انقدر ضعیف بوده است. نمی‌توانستم دستم را روی علتش بگذارم. ما خیلی سخت تلاش کرده ایم ولی اتفاقات خوب برایمان رخ نمی‌دهد. نمی‌گویم تلاش بیشتری شده است. شیکپیر (مربی موقت لستر) من را کنار کشید و گفت که بالاتر بازی کنم زیرا نقطه ضعف حریف را به خوبی می‌شناخت. من از نظر تعداد گل‌هایی که این فصل به ثمر رسانده ام ضعیف کار کرده ام ولی امیدوارم که بتوانم روند خوبی را در پیش بگیرم."

دیدگاه‌ها