کد خبر : 1399429 | 10 اسفند 1395 ساعت 12:59 | 8.1K بازدید | 0 دیدگاه

علایی: بازی الجزیره را خراب کردیم

مدافع تیم استقلال خوزستان می گوید در کلین شیت های تیمشان همگی تاثیر داشته اند.

به گزارش"ورزش سه"، ابوالفضل علایی زننده گل برتری استقلال خوزستان در بازی اول آسیایی، در بازی روز گذشته برابر الجزیره نمایش فوق العاده ای داشت. او در گفت و گو با خبرنگار ما درباره بازی و وضعیت تیمشان گفت:


سعی کردیم بازی الجزیره را خراب کنیم
کادرفنی ما به خوبی تیم الجزیره را آنالیز کرده بود و می‌دانستیم که بازی سختی داریم. بیشتر سعی کردیم که بازی آنها را خراب کنیم که در این کار موفق شدیم.


همه با هم کلین شیت کردیم
همانطور که شما می‌گویید ما باید 89 دقیقه از گلمان محافظت می‌کردیم ولی این تنها ما نبودیم که از این توپ دفاع کردیم بلکه کل تیم در این امر به کمک خط دفاع و دروازه آمدند و این باعث شد که اجازه نفوذ به دروازه‌مان را به الجزیره‌ای ها ندهیم و پیروز از زمین بازی بیرون بیاییم، به نوعی همه با هم کلین شیت کردیم.

 


تازه اول کار هستیم 
ما تمام تلاشمان را می‌کنیم که بتوانیم نتایج پیروزی‌بخش‌مان در آسیا را تکرار کنیم اما ما تازه اول کار هستیم و می‌دانیم که کار سختی پیش رو داریم. امیدوارم بتوانیم با این شرایط نامناسب  دل مردم خوزستان و ایران را شاد کنیم.


ماشین سازی برای برد به اهواز می آید
بازی با ماشین سازی شرایط خاص خودش را دارد و این تیم با توجه شرایط حضورش در انتهای جدول قطعا برای برد مقابل ما حاضر می‌شود. اما ما هم می‌خواهیم شرایطمان را در جدول بهبود ببخشیم که امیدوارم با پیروزی مقابل تبریزی‌ها به این مهم دست پیدا کنیم.

دیدگاه‌ها