کد خبر : 1399592 | 10 اسفند 1395 ساعت 20:26 | 116.3K بازدید | 5 دیدگاه

کسی برای من و تیمم فرش قرمز پهن نمی‌کند

خاویر آگیره: برانکو برده و می‌تواند هر حرفی بزند

سرمربی الوحده در پایان دیدار تیمش مقابل پرسپولیس و بعد از قبول شکست پاسخگوی خبرنگاران بود.

خاویر آگیره: برانکو برده و می‌تواند هر حرفی بزند

به گزارش خبرنگار "ورزش سه" از سالن کنفرانس ورزشگاه آل نهیان، سرمربی مکزیکی الوحده که به شدت بابت باخت تیمش مقابل پرسپولیس در دقایق پایانی عصبانی بود به تشریح این دیدار و نتیجه آن پرداخت. 


خاویر آگیره صحبت هایش را با انتقاد از تصمیمات داوری شروع کرد و گفت: ما این شانس را داشتیم که با نتیجه دو بر یک برنده باشیم و فرصتهای خوبی نیز برای گلزنی بیشتر داشتیم اما داور سوت های اشتباه زیادی زد و این جزییات کوچک بود که تفاوت ها را ایجاد کرد. در نیمه دوم ما در 30 دقیقه ابتدایی تیم بهتری بودیم و گلزنی کردیم و تیم حریف را تحت تاثیر قرار دادیم. ما برای این بازی جنگندگی زیادی داشتیم اما داور مسابقه بازیکنان را درست جریمه نکرد اما به هر حال ما در این بازی شکست خوردیم و شانس بزرگی را از دست دادیم. کسی برای تیم بازنده فرش قرمز پهن نمی کند و این اتفاق بدی است که رخ داده است.


وی در خصوص شرایط بازی گفت: نیمه دوم بازی در اختیار ما بود و دو گل به ثمر رساندیم. برای این موضوع تغییر سیستم دادیم و از سه مهاجم استفاده کردیم تا نشان دهیم که به دنبال کسب پیروزی هستیم و تیمی هستیم که می خواهد به گل برسد. در زمانی که سه دفاع خطی در زمین داشتیم مشکلاتی برای ما به وجود آمد اما ما مجبور بودیم که این کار را انجام دهیم.


سرمربی مکزیکی الوحده درباره شانس صعود نماینده امارات در گروه چهارم گفت: ما شانس کمی داریم اما همچنان می توانیم صعود کنیم. کسب پیروزی در بازی بعدی برای ما اهمیت زیادی دارد و ما باید همچنان بجنگیم و نیاز داریم که این کار را انجام دهیم. ما باید دوباره شروع کنیم و زمان زیادی برای این کار داریم تا بتوانیم تیم بهتری باشیم.


آگیره همچنان سوت‌های اشتباه داور سنگاپوری را عامل شکست تیمش می‌داند و در این خصوص گفت: سوت های زیاد داور و قطع شدن های پی در پی بازی باعث شد تا در نیمه دوم فوتبال واقعی را نبینیم. داور البته در این صحنه ها از کارت خود استفاده نمی کرد و این عجیب بود. او فورا از سوت خود استفاده می کرد و بازی را قطع می کرد. او در تصمیمی عجیب به دروازه بان حریف کارت زرد نشان داد و این نیز یکی از تصمیمات عجیب او بود.


سرمربی مکزیکی در واکنش به صحبتهای برانکو ایوانکوویچ که تیمش را شایسته این برد و نتیجه عنوان کرده گفت: او مربی برنده است و می تواند هر حرفی بزند. من به برانکو تبریک می گویم و زمانی که شکست خوردم نمی توانم حرفی بزنم. او برنده شده و می تواند صحبتهای زیادی انجام دهد.

دیدگاه‌ها