کد خبر : 1399872 | 12 اسفند 1395 ساعت 00:22 | 126.3K بازدید | 4 دیدگاه

رسمی:

پایان همکاری انریکه با بارسلونا در پایان فصل

بلافاصله پس از اتمام دیدار بارسلونا و خیخون، لوئیس انریکه در رختکن به بازیکنان خود اطلاع داده است که قراردادش را تمدید نخواهد کرد.

 پایان همکاری انریکه با بارسلونا در پایان فصل

به گزارش "ورزش سه"، لوئیس انریکه سال 2014 سرمربیگری بارسا را پذیرفت و آبی اناری های بحران زده در آن مقطع را به 8 جام ارزشمند در دو سال و نیم گذشته رسانده است.

 

 

1184437

 

 

قرارداد این مربی پایان همین فصل به اتمام می رسید؛ ولی او همه چیز را به ماه آوریل موکول کرده بود. سرانجام یک ماه زودتر، او امروز ابتدا در رختکن به بازیکنانش و سپس در نشست خبری پس از بازی با خیخون اعلام کرد که پایان فصل به همکاری خود با بارسا پایان خواهد داد.

 

او درباره دلیل این تصمیم گفت:" کار من در بارسا در پایان فصل به اتمام خواهد رسید. این یک تصمیم سخت برای من بود و یک تصمیم کاملا شخصی.

باید با همه صادق باشم. با بارتومئو رئیس باشگاه و سولر(نایب رئیس) جلسه ای داشتم و به آنها گفتم که قراردادم را تمدید نخواهم کرد. به من گفتند که عجله نکنم ولی تصمیم من قطعی است.

 

دلیل این تصمیم، بیش از هر چیزی خستگی است. فرصت کمی برای استراحت و بودن کنار خانواده دارم و در زندگی مسائل مهم دیگری نیز وجود دارند. باید از تمام مسئولان باشگاه که در این مدت همه گونه همکاری را با من داشتند تشکر کنم. سه ماه هیجان انگیز به پایان فصل باقی مانده است. در دو جام مدعی قهرمانی هستیم و در لیگ قهرمانان هنوز فرصت جبران داریم. باید در مدت باقیمانده، خودمان را کاملا وقف تیم کنیم.»

 

انریکه قصد دارد یک سال به استراحت بپردازد و سپس در مورد آینده اش تصمیم خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها