کد خبر : 1399990 | 12 اسفند 1395 ساعت 17:56 | 15K بازدید | 0 دیدگاه

فریسات: بختیار به ما کمک کرده است

مربی فولاد خوزستان از کیفیت فنی بختیار رحمانی ابراز رضایت کرد.

فریسات: بختیار به ما کمک کرده است

به گزارش "ورزش سه"، عزیز فریسات در نشست خبری قبل از بازی با صبای قم گفت: صبا در نیم‌فصل دوم بازیکنان خوبی جذب کرده و نتایج قابل قبولی گرفته است؛ بازیکنان با تجربه‌ای در اختیار دارد اما فولاد نفرات جوانی دارد؛ مهرداد طهماسبی و وحید طالبلو را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم اما با این حال امیدوار هستیم بازی قابل قبول و خوبی را شاهد باشیم.


او با بیان اینکه تیم فولاد از نظر روحی روانی در شرایط خوبی قرار دارد، ابراز کرد: بحث مشکل مالی را نداریم اما امسال با توجه به تغییر و تحولات زیاد، سرمایه‌گذاری بیشتری روی جوانان بومی انجام دادیم که امیدوار هستیم جواب هم بگیریم.


مربی فولاد درخصوص عدم نتیجه‌گیری تیم‌ها پس از قهرمانی اظهار کرد: تمام تیم‌هایی که قهرمان می‌شوند، باشگاه‌های دیگر روی بازیکنان آنها توجه بیشتری می‌کنند و بازیکنان آن ها را می‌گیرند.


فریسات اضافه کرد: 95 درصد فولاد بومی بوده اما امسال بیشتر شاکله تیم بومی شده و امیدوار هستیم این مسئله به فوتبال و جوانان فولاد کمک کند.


او درمورد نتایج استقلال خوزستان در لیگ قهرمانان آسیا گفت: نتایج خوبی گرفته است و امیدوار هستیم این روند ادامه داشته باشد؛ استقلال خوزستان تیم خوبی است و بازیکنان قابلی در اختیار دارد که می‌تواند این روند را ادامه دهد.


مربی فولاد تصریح کرد: هر دو تیم فردا به دنبال کسب 3 امتیاز هستند؛ به دنبال پیروزی هستیم و امیدواریم به آن برسیم.


فریسات درمورد کیفیت فنی رحمانی عنوان کرد: بختیار رحمانی بازیکن موثری است که در چند مسابقه اخیر کمک زیادی به ما کرده است.


مربی فولاد درمورد عدم حضور دروازه‌بان‌هایشان گفت: با نبودن مهرداد طهماسبی و وحید طالبلو، دو دروازه‌بان جوان به نام‌های مرادیان و غلامزاده را در اختیار داریم؛ تجربه مرادیان بیشتر است و امیدوار هستیم به تیم کمک کند.


او با ابراز گلایه از باشگاه صبا اظهار کرد: صبایی‌ها می‌توانستند با تغییر ساعت بازی به ما کمک کنند اما با عدم همکاری آنها باید یک روز بیشتر در قم بمانیم.

دیدگاه‌ها