کد خبر : 1400095 | 13 اسفند 1395 ساعت 13:01 | 9K بازدید | 0 دیدگاه

انتقام یا قدردانی؟

دیدار بهادر عبدی با هم تیمی‌های سابق

یکی از اتفاقات ویژه دیدار امروز تیم های صنعت نفت آبادان و پیکان، رویارویی بهادر عبدی با تیمی است که نیم فصل اول را برای آن توپ زد.

به گزارش "ورزش سه"، عبدی در نقل و انتقالات تابستانی به عنوان یکی از سهمیه های لیگ برتری پیکان پس از سال ها حضور در راه آهن راهی تیم مجید جلالی شد. او در اردوهای پیش فصل یکی از بازیکنان خوب پیکان بود و در بازی های ابتدای فصل پیکان هم جزو نفرات ثابت این تیم محسوب اما شکست 3- یک پیکان در دیدار هفته سوم مقابل تراکتورسازی تبریز و عملکرد ضعیف بازیکنان پیکان در آن مسابقه باعث شد مجید جلالی چند تغییر در ترکیب اصلی تیمش ایجاد کند و عبدی، یکی از بازیکنانی بود که از آن مسابقه به بعد از جمع بازیکنان اصلی پیکان خارج شد.


اتفاقی که باعث شد عبدی یک مصاحبه علیه کادرفنی پیکان انجام دهد و پس از آن در اختیار کمیته انضباطی باشگاه پیکان قرار بگیرد. هرچند عبدی با عذرخواهی از کادرفنی خیلی زود به جمع بازیکنان پیکان برگشت اما نیمکت نشینی، موضوعی بود که شماره 10 پیکان نتوانست با آن کنار بیاید و این موضوع باعث شد او هر روز کیفیتش را بیشتر از روز قبل از دست بدهد.


در این شرایط بود که آن فاجعه بزرگ اتفاق افتاد و عبدی در یک روز پدر و مادرش را همزمان در یک حادثه رانندگی از دست داد. آن اتفاق باعث شد تمام اعضای باشگاه پیکان شب و روز کنار بهادر باشند. به خصوص مجید جلالی که تلاش زیادی برای بازگشت بهادر به شرایط ایده آل کرد. 


بهادر پس از آن اتفاق هولناک آرام آرام خودش را پیدا کرد و حتی چند بار به عنوان یار تعویضی برای پیکان به میدان رفت اما او هیچ وقت تبدیل به بهادر سال های قبل نشد. این موضوع باعث شد عبدی در نقل و انتقالات زمستانی برای بازی بیشتر به پیشنهاد صنعت نفت پاسخ مثبت بدهد و پیکان را ترک کند. او حالا امروز مقابل تیم نیم فصل اولش قرار می گیرد. تیمی که هم خاطرات خوب از آن دارد و هم خاطرات بد؛ اما احتمالا آنچه بیشتر از اتفاقات بد در ذهن بهادر مانده، حضور هم تیمی ها و مربیانی است که در روزهای سخت تنهایش نگذاشتند.

 

1184655

دیدگاه‌ها