کد خبر : 1400206 | 13 اسفند 1395 ساعت 17:41 | 6.9K بازدید | 0 دیدگاه

فکر می کردیم چشمی با صبا تمام کرده؛

مهاجری: خودباوری باعث برتری ما شد

سرمربی پدیده در پایان بازی با گسترش گفت، با این برد به عرش نمی رسیم.

مهاجری: خودباوری باعث برتری ما شد

به گزارش "ورزش سه"، رضا مهاجری سرمربی تیم پدیده خراسان در نشست خبری بعد از برد تیمش مقابل گسترش‌فولاد تبریز شرکت کرد و در مورد این پیروزی صحبت کرد.


با این برد به عرش نمی رسیم
 خدا را شکر می کنم که در یک روز سخت توانستیم 3 امتیاز را تقدیم به شهرمان کنیم. با یک برد به عرش نمی رسیم و با یک باخت به فرش نمی رسیم.


این موفقیت برای کل مشهد است
جا دارد به تماشاگرانی که سنگ‌تمام گذاشتند تبریک بگویم و از آنها تشکر کنم و خوشحالم که این اتفاق امروز رخ داد و موفقیت امروز فقط برای مهاجری نیست بلکه برای کل فوتبال مشهد است.


امروز بازیکن کم داشتیم
امیدوارم تماشاگران بیایند و از ما حمایت کنند و من هم قول می‌دهم تمام توانم را بگذارم و بازیکنان هم تلاش‌شان را انجام دهند تا به شرایط مطلوب برسیم. ما امروز از لحاظ بازیکن دچار مشکل بودیم و ۳ گلر در لیست ۱۸ نفره قرار دادیم. خدا را شکر امروز دلهای بازیکنان ما یکی بود و بازیکنان ما نشان دادند از خود گذشتگی می‌کنند و دیدید که حسین مهربان امروز چه کرد و فرامرزی با کتف در رفته ۴۵ دقیقه برای ما بازی کرد.


خودباوری باعث برتری امروز ما شد
من خودم موافق این موضوع نیستم چون فقط ۲ مدافع وسط داریم. علی احمدی را می‌خواستیم جذب کنیم و در این بازی از او استفاده کنیم که نشد. همان طور که گفتم امروز به لحاظ نفرات در مضیقه بودیم و ایمانی در بازی قبل مچ دستش در رفته بود ولی تلاش کرد و خودش را به بازی امروز رساند. این خودباوری بود که تیم ما را امروز به برتری رساند.


فکر می کردم روزبه با صبا قرارداد بسته
روزبه چشمی زمانی بحثش مطرح شد که ما با علی احمدی صحبت کرده بودیم. احمدی دو پسته است و چشمی هم همین طور اما من فکر می‌کردم روزبه با صبا قرارداد بسته و چون قبل از آن با احمدی حرف زده بودیم، روی او حساب کردیم و حالا هم امیدوارم از بازیهای آینده او بتواند به تیم ما اضافه شود.


در مجموع اشتباه تاثیرگذاری از داوری ندیدیم
شاید در دو، سه صحنه من و کمالوند به داوری اعتراض کردیم اما اشتباه تأثیرگذاری نداشتند. به نظر من پنالتی ما باید با اخراج دروازه‌بان حریف توأم می‌شد ولی در مجموع داور کارش را به سلامت انجام داد.


روی جایگیری اشتباه پنالتی را به حریف دادیم
ما مجبور بودیم ۲ بازیکن سرعتی بیاوریم که حربه بلند زدن‌های آنها را خنثی کنیم. روی اشتباه جایگیری گل خوردیم ولی خدا را شکر که تمهیدات ما جواب داد.

دیدگاه‌ها