کد خبر : 1400532 | 14 اسفند 1395 ساعت 19:49 | 32.1K بازدید | 3 دیدگاه

میثاقیان:شعارضدفوتبال برای دوران ابومسلم است

سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان با حضور در نشست خبری درباره موضوعات مختلفی صحبت کرد.

میثاقیان:شعارضدفوتبال برای دوران ابومسلم است

به گزارش "ورزش سه"، اکبر میثاقیان پس از تساوی این تیم برابر استقلال با حضور در نشست خبری پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد. مشروح این نشست خبری در ادامه می آید:


نتیجه برای عزیزی بود
من 48 ساعت است که در سیاه جامگان حضور دارم و تنها دو جلسه تمرین داشتیم. کار تاکتیکی انجام نداده بودیم و تنها کارهای روحی و روانی انجام دادیم. باشگاه 10 درصد از پول بازیکنان را داد و بازیکنان نیز زحمت زیادی کشیدند. این بازی نیز نتیجه زحمت آقای عزیزی بود و من نیز تنها کار روحی و روانی انجام دادم. خدا نیز به ما کمک کرد تا یک مساوی بگیریم اما ما در اول راه هستیم و 7 فینال پیش روی ما است. استرس زیادی روی من و بازیکنان است زیرا هر لحظه از بازی خطر گل خوردن بود. امیدوارم به حق امام رضا این تیم را در لیگ برتر نگه داریم تا مردم مشهد خوشحال شوند. من ابومسلمی هستم و این تیم نیز شبیه ابومسلم است اما تیم داری واقعا سخت است و یک نفر نمی تواند از جیب خود برای یک تیم خرج کند. تا به امروز که 30 درصد از جیب خود پول خرج کردند، کار بزرگی کردند و امیدوارم این روند ادامه پیدا کند.


شعار ضد فوتبال برای دوران ابومسلم است
من 3 سال در لیگ برتر نبودم و این شعار هم از زمان ابومسلم روی من مانده اما به نظرم ما فوتبال بازی کردیم. زمانی که فشار روی یک تیم است، بازیکنان ضربه می خورند. من که از راه دور نمی توانم به بازیکن بگویم روی زمین بیفتد اما این اتفاقات به دلیل گذشته رخ می دهد.


یک فرد نمی تواند تیم داری کند
در ابتدای صحبتهایم گفتم که این تیم شخصی است و باید به تیم ما کمک شود. یک فرد نمی تواند تیم داری کند و من قبول دارم که کار سختی است. من به مالکان باشگاه گفتم تیم را واگذار کنند اما این کار حرف و حدیث دارد. من نیز به مدیران گفتم که اگر تیم در لیگ برتر ماند، دیگر تیمداری نکنند.


یرکوویچ خسته شده بود
یرکوویچ خسته شده بود و ما مجبور به تعویض او شدیم. او اندکی مصدوم بود و البته می توانستیم او را در زمین مسابقه نگه داریم.

دیدگاه‌ها