کد خبر : 1400615 | 15 اسفند 1395 ساعت 09:41 | 24.8K بازدید | 0 دیدگاه

یک امتیاز نتیجه روز پر افت و خیز سرمربی استقلال؛

منصوریان بازیگر نقش کلوپ(گزارش تصویری)

سرمربی جوان استقلال در دیدار با سیاه جامگان انرژی زیادی برای موفقیت آبی پوشان صرف کرد اما تیم جوان او موفق به کسب برد نشد.

به گزارش "ورزش سه"، استقلال پس از هفته ها پیروزی درخشان و پر گل در لیگ برتر برابر تیم انتهای جدولی سیاه جامگان در روزی که البته خستگی در ساق های آبی پوشان دیده می شد، به تساوی رسیدند تا حالا دوم شدن در لیگ برتر بزرگترین هدف آبی پوشان باشد.


هر چند در این دیدار بازیکنان استقلال خسته به نظر می رسیدند اما سرمربی استقلال همچنان مانند روزهای گذشته پر هیجان در کنار خط حضور داشت. استارت های گاه و بی گاه او برای اعتراض به قضاوت زاهدی فر در نیمه اول هیجان خاصی به بازی بخشیده بود و البته هنوز با گذشت بیش از بیست و سه هفته از شروع لیگ برتر همچنان حسرت خوردن های او در کنار خط سوژه بکر عکاسان است.


منصوریان اما در نیمه دوم با انرژی مضاعفی در کنار خط حاضر شد. سرمربی جوان استقلال که واکنش ها و عکس العمل های او در کنار خط بی شباهت به یورگن کلوپ نیست، در نتیجه گیری نیز مانند سرمربی آلمانی لیورپول در هفته های گذشته عمل کرده است. شاگردان منصوریان مانند لیورپول در شکست دادن تیم های بالانشین جدول مانند پرسپولیس، ذوب آهن و پیکان موفق عمل کرده اند اما امتیازات زیادی را در طول فصل برابر تیم های انتهای جدولی مانند سیاه جامگان، ماشین سازی، نفت آبادان و غیره از دست دادند.


سرمربی جوان استقلال در نیمه دوم برای موفقیت استقلال در کنار خط همه کار کرد. او که در لحظه پنالتی امید ابراهیمی روی خود را به سمت دیگری کرده بود، دقایق پایانی بازی حتی برای کمک به بازیکنان استقلال بطری های آب کنار زمین را نیز جا به جا کرد اما همه بالا و پایین پریدن های منصوریان در این دیدار برای او تنها یک امتیاز به همراه داشت تا کلوپ ایرانی نیز مانند مدل خارجی اش، با وجود نمایش های قابل قبول و کسب بردهای بزرگ، در پایان اولین فصل جام را از همیشه دورتر ببیند.


عکس‌ها از امیرحسین خیرخواه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها