کد خبر : 1400831 | 15 اسفند 1395 ساعت 18:20 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی مقتدرانه اینتر در خانه کالیاری

اینتر در جریان بهترین بازی فصل جاری خود، در دیداری خارج از خانه موفق شد مقابل کالیاری با نتیجه 5-1 به پیروزی برسد و به رتبه پنجم صعود کند.

پیروزی مقتدرانه اینتر در خانه کالیاری

 

به گزارش "ورزش سه"، اینتر در شرایطی در خانه کالیاری مهمان این تیم بود که با توجه به شکست رم، دوباره امیدهای این تیم برای کسب سهمیه زنده شده بود.

 

در دقایق ابتدایی اتفاق خاصی رخ نداد و بازی بیشتر در میانه میدان دنبال شد. اولین خطر در دقیقه 10 روی دروازه اینتر ایجاد شد که با اشتباه مدافعان اینتر در آفساید گیری، پدرو با دروازه اینتر تک به تک شد و بعد از عبور دادن توپ از هندانوویچ، در آخرین لحظه مدل توپ را دور کرد تا دروازه اینتر بسته بماند.

 

 

1185327

 

 

دقایقی بعد، ایکاردی در مقابل دروازه صاحب موقعیت شد اما کنترل ضعیف او باعث از دست رفتن موقعیت شد. در دقیقه 18 و با ارسال کاندروا، کوندوگبیا موقعیت خوبی داشت اما ضربه او با اختلاف فراوان به بیرون رفت.

 

در دقیقه 25 و با ارسال پرسیچ از چپ، ایکاردی موقعیت بسیار خوبی داشت اما ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

اما در دقیقه 34 بالاخره حملات اینتر جواب داد و این تیم به گل رسید. با ارسال بانگا از پشت محوطه، پرسیچ با یک کنترل خوب و بغل پایی تمام کننده، گل اول اینتر را در خانه کالیاری به ثمر رساند.

 

 

1185329

 

 

5 دقیقه بعد، اینتر موفق شد گل دوم را به ثمر برساند. این بار بانگا از روی یک ضربه ایستگاهی صاحب موقعیت شد و با نواختن ضربه تماشایی مستقیم به گوشه دروازه، گل دوم نراتزوری ها را به ثمر رساند.

 

بعد از 2 گل، کالیاری می توانست توسط دی جنارو به گل برسد اما هندانوویچ مانع آن شد. اما کالیاری موفق شد در دقیقه 42 یکی از گل ها را جبران کند.

 

در ریباند یک ضربه ایستگاهی و با ارسال مدافعان کالیاری، بوریلو بالاتر از دی آمبریزیو موفق شد با ضربه سر یکی از گلها را جبران کند تا نیمه اول با نتیجه 1-2 به سود اینتر به پایان برسد.

 

با شروع نیمه دوم، اینتر باز هم در همان ابتدا به گل رسید. نفوذ ایکادری و پاس به بیرون او با ضربه دیدنی پرسیچ همراه بود تا گل سوم به ثمر برسد.

 

دقایقی بعد، دی آمبریزیو می توانست گل چهارم را به ثمر برساند اما عکس العمل گابریل مانع آن شد.

 

اما در دقیقه 66، ایکاردی توسط گابریل در محوطه جریمه متوقف شد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد. خود ایکاردی پشت توپ ایستاد و گل چهارم را به ثمر رساند.

 

 

1185326

 

 

دقایقی بعد، کوندوگبیا موقعیت خوبی برای گلزنی داشت اما ضربه او با واکنش دیدنی گلر کالیاری همراه بود. در دقیقه 80، ضربه ایکاردی روی پاس ماریو به تیرک برخورد کرد.

 

 در دقیقه 88، اینتر گل پنجم را به ثمر رساند. روی ارسال ایکاردی، این بار گالیاردینی با ضربه ای دیدنی گل پنجم را به ثمر رساند.در ادامه نیز اتفاق خاصی رخ نداد تا اینتر با نتیجه 1-4 کالیاری را مغلوب کند.

دیدگاه‌ها