کد خبر : 1400876 | 15 اسفند 1395 ساعت 20:20 | 7.9K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی شیرین سیتی در خانه ساندرلند

منچسترسیتی موفق شد با پیروزی 0-2 در خانه ساندرلند، دوباره به رتبه سوم صعود کرده و امیدهای خود را برای ادامه فصل حفظ کند.

پیروزی شیرین سیتی در خانه ساندرلند

 

به گزارش "ورزش سه"، سیتی در شرایط مهمان ساندرلند بود که برای صعود به رتبه سوم، به امتیازات کامل این دیدار نیاز مبرمی داشت.

 

در دقایق ابتدایی، ساندرلند بازی را تهاجمی آغاز کرد و می توانست در دقیقه 5 به گل برسد. بعد از برخورد ضربه بورینی به کولاروف، موقعیت خوبی برای دفوئه ایجاد شد که سرانجامی نداشت. در ادامه، سیتی جریان بازی را در دست گرفت اما قادر به خلق موقعیت نبود.

 

 

1185366

 

 

در دقیقه 19، بهترین موقعیت برای گلزنی ساندرلند از دست رفت. ضربه دیدنی دفوئه از پشت محوطه به تیرک دروازه کابایرو برخورد کرد و در ریباند، بورینی در حالتی نامعتادل با ضربه سر دروازه سیتی را تهدید کرد که در نهایت منجر به گل نشد.

 

در دقیقه 35، همکاری جونز و یانوزای موقعیت خطرناکی را روی دروازه سیتی ایجاد کرد اما ضربه سر جونز در نهایت توسط کابایرو دفع شد.

 

اما بر خلاف جریان بازی، سیتی در دقیقه 42 به گل رسید. با پاس دیدنی سیلوا، استرلینگ در محوطه جریمه صاجب توپ شد تا او نیز با ارسالی عرضی، آگوئرو را در دهانه دروازه صاحب موقعیت کند. آگوئرو نیز با ضربه ای تمام کننده گل اول تیمش را به ثمر رساند تا نیمه اول با یک گل برتری سیتی به اتمام برسد.

 

 

1185371

 

1185370

 

1185369

 

با شروع نیمه دوم، ساندرند برای جبران نتیجه به میدان آمد و در همان ابتدا خطرهای نصفه و نیمه ای روی دروازه سیتی ایجاد کرد. اما بعد از گذشت دقایقی، سیتی حاکم توپ و میدان شد و بعد از خراب کردن چند موقعیت، گل دوم را به ثمر رساند.

 

سیلوا در میانه میدان صاحب توپ شد و با ارسال پاسی دیدنی، سانه را در موقعیت تک به تک قرار داد. مهاجم آلمانی نیز با ضربه ای دیدنی گل دوم را وارد دروازه ساندرلند کرد.

 

1185367

 

یک دقیقه بعد ساندرلند می توانست یکی از گل ها را جبران کند. اندونگ در محوطه صاحب موقعیت شد اما ضربه محکم او با واکنش خوب کابایرو مواجه شد.

 

یک دقیقه بعد، کانه می توانست با ضربه سر گلزنی کند که باز هم با واکنش سنگربان سیتی مواجه شد. در دقیقه 67، یانوزای صاحب موقعیت خوبی در محوطه جریمه سیتی شد اما ضربه سر او از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

 

1185365

 

 

دقایقی بعد، سانه توپ را از مقابل مدافعان ساندرلند ربود اما خروج پیکفورد مانع به ثمر رسیدن گل سوم سیتی شد. در دقیقه 83، آگوئرو باز هم در مقابل دروازه صاحب موقعیت شد اما ضربه او در اختیار سنگربان حریف قرار گرفت.

 

در ادامه، ساندرلند تلاش زیادی برای جبران گل خورده داشت اما در خلق موقعیت خطرناک ناکام بود. در ادامه نیز اتفاق خاصی رخ نداد تا سیتی با 2 گل در خانه ساندرلند پیروز شود.

دیدگاه‌ها