کد خبر : 1401075 | 16 اسفند 1395 ساعت 19:00 | 20.8K بازدید | 0 دیدگاه

آمار مایوس کننده یونایتدها در خانه (عکس)

همانطور که مورینیو اشاره کرد، اگر یونایتدها در خانه بهتر نتیجه می گرفتند، حالا در بین رقبای کورس قهرمانی قرار داشتند.​​​​​​​

 

به گزارش "ورزش سه"، در ابتدای هفته منچستریونایتد علیرغم برتری در جریان بازی برابر بورنموث، در مقابل این تیم در اولدترافورد متوقف شد تا آمار نتایج خانگی این تیم ضعیف تر از گذشته شود.

 

شیاطین سرخ در فصل جاری در بسیاری از دیدارهای خانگی در برابر تیم های کم نام و نشان متوقف شده اند و همین موضوع عامل اصلی حضور مستمر آنها در رتبه ششم است.

 

نکته جالب اینجاست که یونایتد تنها تیم لیگ برتری است که در بازی های خارج از خانه آمار بهتری از اولدترافورد ثبت کرده است. شاگردان مورینیو تا به حال 13 بار پیروز شده اند که 7 بار بیرون و 6 بار در خانه بوده است.

 

همچنین یونایتدها در بین جدول تیم های پیروز در خانه، در رتبه نازل دوازدهم قرار دارد و حتی پایین تر از لسترسیتی رده پانزدهمی با 7 پیروزی در کینگز پاور، قرار گرفته است.

 

با تساوی این هفته یونایتد برابر بورنموث، این تیم شانس خوبی را برای صعود در جدول و قرار گرفتن در بین 4 تیم ابتدایی برای کسب سهمیه از دست داد تا برای کامیابی، چشم به روزهای آتی داشته باشد.

 

این جدول، تعداد پیروزی های خانگی تیم های لیگ برتری را نشان می دهد. 

 

 

1185535

دیدگاه‌ها