کد خبر : 1401220 | 17 اسفند 1395 ساعت 14:25 | 13K بازدید | 0 دیدگاه

حسن زاده دوباره پنالتی‌زن شد (عکس)

مسعود حسن‌زاده با گلزنی به تیم سابقش در شهرآورد اصفهان چهارمین گل خود برای سپاهان را برای سومین بار از روی نقطه پنالتی وارد دروازه حریفان کرد.

به گزارش "ورزش سه"،  سپاهان در نیم‌فصل اول پنالتی‌های زیادی را توسط بازیکنانی مثل مهرداد محمدی، احسان حاج‌صفی و پدرو هنریکه از دست داد. از این رو، وقتی خرید زمستانی سپاهان 2 پنالتی این تیم در هفته‌های هجدهم و بیستم را وارد دروازه تیم‌های استقلال خوزستان و پیکان نمود اینطور به نظر رسید که تیم اصفهانی بالاخره پنالتی‌زن خود را پیدا کرده و از معضلی که در دور رفت به آن گرفتار بود خلاصی یافته است.

 

1185659


اما مسعود حسن‌زاده که در آن 2 دیدار بیرون از خانه ضربات پنالتی اعلام‌شده به نفع سپاهان را برای این تیم گل کرده بود در دیدار خانگی برابر ماشین‌سازی پنالتی سپاهان را در ورزشگاه نقش جهان از دست داد. یک هفته پس از آن یک پنالتی دیگر هم در ورزشگاه آزادی نصیب سپاهان شد که طالب ریکانی آن را وارد دروازه پرسپولیس کرد.

 

1185660


در غیاب ریکانی که ظاهراً به خاطر شکایت مدیربرنامه‌هایش از شهرآورد اصفهان محروم بود وظیفه زدن پنالتی سپاهان یک بار دیگر به حسن‌زاده محول شد. این مهاجم هم توپ را وارد دروازه تیم سابقش کرد تا چهارمین گلش و سومین آن از روی نقطه پنالتی را برای سپاهان به ثمر رسانده باشد.

دیدگاه‌ها