کد خبر : 1401271 | 17 اسفند 1395 ساعت 17:12 | 8.6K بازدید | 0 دیدگاه

حسرت ۱۶۸۳ روزه سایپا برابر استقلال

نارنجی پوشان بیش از چهار سال است که برابر آبی های تهرانی در لیگ برتر موفق به کسب پیروزی نشدند.

حسرت ۱۶۸۳ روزه سایپا برابر استقلال

به گزارش "ورزش سه"، سایپا روز چهارشنبه در هفته بیست و چهارم لیگ برتر میزبان استقلال تهران خواهد بود. این دو تیم که از تیم های قدیمی لیگ برتر به حساب می آیند، روز چهارشنبه در حالی به مصاف یکدیگر می روند که هر دو تیم در نیم فصل دوم نمایشی متفاوت از نیم فصل اول داشتند.


سایپا با نمایش های قابل قبول خود در نیم فصل دوم از رده های پایانی جدول فاصله گرفته اما برای نتیجه گرفتن برابر استقلال و شکست این تیم، با طلسمی بزرگ دست و پنجه نرم می کند. نارنجی پوشان پس از اینکه 4 مرداد 91 در لیگ دوازدهم توانستند با نتیجه دو بر یک استقلال را شکست دهند، 1683 روز است که برابر آبی پوشان در لیگ برتر به پیروزی نرسیدند.


نارنجی پوشان در لیگ دوازدهم با هدایت مجتبی تقوی توانستند با گلهای سبحانی و دقیقی تنها گل اکبرپور را بی اثر کنند تا آخرین برد آنها برابر استقلال ثبت شود. سایپا بعد از این پیروزی در 8 تقابل با استقلال 7 شکست به دست آورد و تنها تساوی آنها برابر آبی پوشان به لیگ پانزدهم بر می گردد که توانستند با نتیجه یک بر یک استقلال را در آزادی متوقف کنند. نارنجی پوشان در این 8 دیدار تنها یک مرتبه موفق به باز کردن دروازه استقلال شدند تا عملکرد آنها برابر آبی پوشان بسیار دور از انتظار باشد.

دیدگاه‌ها