کد خبر : 1401461 | 18 اسفند 1395 ساعت 13:02 | 9.6K بازدید | 0 دیدگاه

رکوردزنی نمی‌کنیم؛ می‌خواهیم از کورس قهرمانی عقب نمانیم

تارتار: کمیته صیانت پیگیر شائبه تبانی باشد

عکس‌العمل سرمربی پارس جنوبی جم نسبت به صحبت‌های مسئولین باشگاه راه‌آهن مثبت بود و او با قطعیت گفت که با شناختی که از کیانیان دارد، مطمئن است روی صحبت آنها با پارس نبوده است.

تارتار: کمیته صیانت پیگیر شائبه تبانی باشد

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال پارس جم درباره صحبت‌های کیانیان مدیرعامل تیم راه‌آهن در خصوص اتفاقات بازی‌شان با بوشهری‌ها گفت: مصاحبه آقای کیانیان را خواندم و چون سابقه همکاری با ایشان دارم می دانم که الکی صحبت نمی کنند و مطمئن هستم که اتفاقاتی افتاده که ایشان چنین عکس‌العملی نشان داده‌اند که خب شانس ما این رویداد پیش از بازی آنها با پارس‌جنوبی‌جم بوده است. 


وی در ادامه گفت: آقای آرش کیانیان به خوبی من را می شناسند و ما کاملا روی یکدیگر شناخت داریم و مطمئن هستم که منظور ایشان پارس‌جم نبوده است. از اینکه راه‌آهن پیگیر این مطلب است به هیچ عنوان ناراحت نیستم بلکه آنها را به پیگیری این موضوع تشویق هم می‌کنم. ضمن آنکه خواهشی که از کمیته اخلاق و صیانت فدارسیون دارم این است که وارد این موضوع شوند و پیگیر این قضایا باشند. می‌دانم که آقای کیانیان چیزی را بدون دلیل بیان نمی کنند. روزهای پایانی لیگ را پشت سر می‌گذاریم و امیدوارم تا آخر این مساله پیگیری شود تا حقی از تیمی ضایع نشود.


سرمربی پارس جم در رابطه با بازی راه‌آهن گفت: در خصوص بازی با راه‌آهن باید بگویم ما یکی از بدترین بازی‌هایمان را در این بازی انجام دادیم حالا می تواند دلایل مختلفی داشته باشد اما اصلی ترین دلیل آن این بود که بچه های ما با غرور و خودخواهی بازی کردند. دلیل دیگرش کیفیت بد زمین صباشهر بود که خب با بارندگی شب گذشته انتظار زمین مناسبی نداشتم. باید بعد از اینکه فیلم را دیدیم ایرادهایمان را جستجو کنیم و سعی بر برطرف کردنشان داشته باشیم تا با قدرت آماده بازی‌های بعدیمان شویم. 


پارس جم رکورد نباختن از هفته سیزدهم را دارد که تارتار در این خصوص گفت: دنبال رکورد نیستیم و دنبال این هستیم که از کورس صعود عقب نمانیم. من معتقدم 10 تیم شانس صعود دارند و ما فقط می خواهیم از رقیبانمان عقب نمانیم. هر بازی برای هر تیم حکم فینال را دارد که می خواهیم در هر فینال دست پر بیرون بیاییم. با صعودمان به لیگ‌برتر به رکوردمان می‌بالیم.


او درباره دربی بوشهری‌ها در هفته بیست‌وهشتم خاطرنشان کرد: دربی همیشه جذابیت های خاص خودش را دارد و ایرانجوان هم در این دو هفته خوب کار کرده و نتایج خوبی داشته. از هوادارانمان می خواهم که ورزشگاه را پر کنند و یک بازی به یادماندنی را رقم بزنند.


وی درباره خیال راحت بوشهری‌ها در نبود بازیکن جوان و مستعد ایرانجوان گفت: مهدی قائدی هم از سرمایه های استان بوشهر است، او در این بازی محروم است و اگر بود به زیبایی بازی کمک می کرد.

 

دیدگاه‌ها