کد خبر : 1401610 | 18 اسفند 1395 ساعت 20:29 | 27.7K بازدید | 0 دیدگاه

ما هم با تحریم تمرینات مخالفیم؛

خرمگاه: زمانی نمی تواند تیم را مدیریت کند

محمد خرمگاه مربی تیم استقلال در مورد دریافتی های بازیکنان این تیم به خبرنگاران گفت: من فقط می توانم بگویم که حق را به بچه ها می دهم.

خرمگاه: زمانی نمی تواند تیم را مدیریت کند

به گزارش "ورزش سه"، مربی تیم استقلال می گوید اگر هیئت مدیره نمی تواند تیم را مدیریت کند حداقل می تواند شرایط تیم را از لحاظ روحی و روانی بهبود بخشد و با مصاحبه های بی هنگام بازیکنان را تحریک نکند.


محمد خرمگاه مربی تیم استقلال در مورد دریافتی های بازیکنان و مشکلاتی که ایجاد کرده است در میکسدزون ورزشگاه آزادی به خبرنگاران گفت: من فقط می توانم بگویم که حق را به بچه ها می دهم چرا بازیکن ما باید روبه روی هیات مدیره قرار بگیرد. تیم ما الان یکدست شده است ولی با این مصاحبه ها شرایط به هم می ریزد. مصاحبه های قبل از بازی همه بازیکنان را به هم می ریزد و امیدوارم این مسائل در آینده پیش نیاید. این بچه ها 7 ماه است که پول نگرفته اند و خودتان را جای آنها بگذارید.


وی ادامه می دهد: دو ماه پیش هم این اتفاقات رخ داد و علی آقا به بچه ها گفت هرکسی می خواهد برود ولی موضوع این است که ما چند بار این کار را می توانیم انجام بدهیم. یک بار، دو بار. ما چه کار کردیم که انتظار داریم البته وظیفه ما است که به خاطر خبرنگاران کارمان را انجام بدهیم ولی با این شرایط کار سخت می شود. بازیکن پول طلبکار است و می گوید برو؛ کجا برود چند بار می شود حرمت گذاشت؟


خرمگاه در مورد مصاحبه های هیات مدیره پیش از این دیدار اظهار داشت حداقل نتیجه ای که این مصاحبه ها دارد این است که بازیکنان ما عصبانی می شوند و مثل این می ماند که پدر خانواده بیاید و شرایط خانواده را به هم بریزد.


مربی استقلال در مورد اینکه آیا خصومتی میان آنها و هیات مدیره وجود دارد عنوان کرد: چه خصومتی مگر ما حرفی زدیم و به نظر من موضوع اصلی این است که ایشان(زمانی) نمی تواند تیم را مدیریت کند.
خرمگاه در مورد اینکه در سال های گذشته بازیکنان در این مقطع کمتر از امروز قراردادهایشان را گرفته بودند ادامه داد: چرا ما باید این بدعت را ایجاد کنیم مگر چند بازی دیگر باقی مانده و با این شرایط بازیکن ما دیگر رغبت نمی کند به زمین برود. 7، 8 بازیکن ما هستند که از سال های قبل 80 تا 90 درصد پول طلبکارند.


مربی استقلال در پایان در مورد تحریم تمرینات و اینکه این کار آیا به باشگاه ها کمکی می کند بیان کرد: من هم با تحریم تمرین ها مخالفم ولی وقتی بازیکنان پول ندارند نمی توانیم کاری کنیم. ما سال گذشته هم در نفت چنین مشکلی داشتیم و یک نفر را به خاطر همین شرایط از دست دادیم. به نظر من باید این موضوع را مدیریت کنیم چراکه من هم می توانم با صحبت هایم مشکلات را بیشتر کنم. ما خانواده ایم و باید کمک کنیم شرایط بهتر شود اگر پول نداریم حداقل می توانیم از نظر روحی و روانی به بازیکنان و تیم کمک کنیم.

دیدگاه‌ها