کد خبر : 1401613 | 18 اسفند 1395 ساعت 20:41 | 18.4K بازدید | 0 دیدگاه

لک: تمام گیتی در آقای گلی جاوید نقش داشتند

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند می‌گوید همه مجموعه فنی تیم‌شان در به دست آمدن آقای گلی مهدی جاوید نقش داشتند.

لک: تمام گیتی در آقای گلی جاوید نقش داشتند

 

رضا لک در گفت‌وگو با "ورزش سه" با بیان اینکه بازی خوبی برابر یاسین پیشرو انجام دادیم، اظهار کرد: با توجه به شرایطی که تیم قم داشت، می‌دانستیم استراتژی آنها روی دفاع کردن و زدن ضد حمله است و با جوانانی که در اختیار دارد دفاع را به خوبی در زمین خودی انجام می‌دهد اما مطلع بودیم اگر یکی، دو گل بزنیم از لاک دفاعی خارج می‌شوند و شرایط ما بهتر خواهد شد.


او با اشاره به اینکه بازیکنان گیتی‌پسند در نیمه اول استرس ناشی از قهرمانی داشتند، عنوان کرد: نیمه اول یک گل به ثمر رساندیم و دو بار هم به تیرک دروازه‌شان زدیم اما بین دو نیمه صحبت‌هایی با بازیکنان داشتیم و تاکید کردیم اگر شجاع بازی نکنیم به مشکل می خوریم؛ بعد از زدن گل دوم بار روانی کمتر شد و به گل‌های بیشتری رسیدیم و نمایش بهتری داشتیم.


سرمربی گیتی‌پسند با تاکید بر اینکه امسال لیگ سختی داشتیم، گفت: با توجه به شرایط لیگ و همچنین شرایط بعد از جام جهانی، خستگی بازیکنان و اینکه ما حدود 50 درصد از نفرات ملی را در اختیار داشتیم، مشکلاتی در سر راهمان به وجود آمد؛ مصدومیت‌ها و محرومیت‌ها و از طرف دیگر جدایی افشین کاظمی و مهدی جاوید در عملکرد ما تاثیر گذاشت تا قهرمانی به امروز برسد.


لک ادامه داد: لیگ امسال خیلی سخت بود چراکه تا روز آخر چهار تیم شانس قهرمانی داشتند و فاصله امتیازی تیم اول جدول فصل قبل و لیگ فعلی 10 امتیاز بود؛ در مجموع لیگ سختی پشت سر گذاشتیم و همینکه امروز توانستیم جشن قهرمانی بگیریم اتفاق خوشایندی بود.


او با بیان اینکه بازی راحتی برابر یاسین پیشرو نداشتیم، گفت: تیم قم جوانان خوبی دارد؛ اینکه تاکتیک آنها ضد حمله زدن است برابر مایی که فقط 3 امتیاز می‌خواستیم شرایط را دشوار می‌کرد و همچنین فشار قهرمانی روی بازیکنان گیتی بود؛ خدا را شکر بعد از گل دوم اوضاع بهتر شد و توانستیم با تعداد گل‌های بالا و پیروزی به قهرمانی برسیم.


سرمربی گیتی‌پسند درباره عدم همراهی مهدی جاوید با این تیم طی چهار مسابقه اخیر در حالی که آقای گل لیگ برتر بود، ابراز کرد: او جزء تیم ما بود و زحمات زیادی هم کشید؛ از طرف دیگر مجموعه فنی تیم نیز در موفقیتی که او کسب کرد سهم داشتند؛ کنار بازیکنان بزرگی که گیتی‌پسند دارد کار کردن نسبت به دیگر تیم‌ها راحت‌تر بود؛ ایشان بازیکن ما و در این قهرمانی همراه تیم بود اما متاسفانه شرایطی ایجاد شد که نتوانستیم در چند هفته آخر در خدمت‌اش باشیم؛ فوتسال و ورزش تیمی، نیاز به کار و افکار گروهی دارد؛ مهدی جاوید بازیکن خوب و بزرگی است و قطعا در قهرمانی ما نقش داشت.


لک یادآور شد: همه افکارمان بحث قهرمانی بود؛ یک سال و نیم با گیتی‌پسند قرارداد بستم و خدا را شکر تا به امروز شرایط تیم خوب بود؛ نیاز است در طول هفته آینده مذاکره‌ای داشته باشیم و مذاکره کنیم و اگر در خدمت گیتی‌پسند باشم مطمئنا تیمی قوی‌تر از امسال می‌بندم چون باید در لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا کنیم و همچنین مدافع عنوان قهرمانی باشیم.


او با بیان اینکه نیاز است تیم را تقویت کنیم، گفت: گیتی‌پسند تیم بزرگی است و نیاز به بازیکن بزرگ دارد؛ سعی داریم نفرات خوب و با کیفیتی بگیریم و اگر بازیکن خارجی نیاز بود به تیم اضافه کنیم؛ تا به امروز هدف‌مان قهرمانی بود ولی حالا باید با باشگاه مذاکره‌ای داشته باشیم تا ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.

دیدگاه‌ها