کد خبر : 1401652 | 19 اسفند 1395 ساعت 00:06 | 14.8K بازدید | 0 دیدگاه

دورتموند 4-0 بنفیکا؛ نیش زنبور روی بدن عقاب ها

بروسیا دورتموند با پیروزی 4-0 مقابل بنفیکا و برتری 4-1 در مجموع دو دیدار، راهی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شد.

دورتموند 4-0 بنفیکا؛ نیش زنبور روی بدن عقاب ها

به گزارش "ورزش سه"، دورتموند برای جبران شکست 0-1 دور رفت در پرتغال، به دنبال پیروزی در خانه بود. بازی با برتری زنبورها آغاز شد و بعد از چند حمله نصفه و نیمه، این تیم در دقیقه 4 به گل رسید.

 

ارسال کرنر دمبله از جناح راست، با اثرگذاری مثبت پولیسیچ همراه بود تا اوبامیانگ در دهانه دروازه با یک ضربه سر محکم دروازه بنفیکا را باز کند تا بازی در مجموع دو دیدار رفت و برگشت به تساوی کشیده شود.

 

 

1186034

 

1186033

 

1186036

 

 

دقایقی بعد، دمبله باز هم ارسال مناسبی روی دروازه داشت اما ضربه سر مارک بارترا در چارچوب نبود و به گل تبدیل نشد. در دقیقه 20، اوبامیانگ یک بار دیگر در موقعیت خوبی قرارگرفت اما ضربه او توسط سنگربان بنفیکا دفع شد.

 

در دقیقه 32، بنفیکا موقعیت بسیار خوبی برای گلزنی داشت اما ضربه سر لوییزائو از روی ارسال ایستگاهی توسط بروکی مهار شد. در ادامه، دورتموند تسلط خوبی بر جریان بازی داشت اما نتوانست موقعیت خاصی روی دروازه بنفیکا ایجاد کند. تیم مهمان نیز بیشتر به دنبال ضدحملات بود.

 

 

1186037

 

 

در لحظات پایانی نیمه اول، ارسال اشملزر با ضربه سر پولیسیچ همراه بود اما توپ در اختیار ادرسون قرار گرفت تا نیمه اول با همان تک گل برتری دورتموند به پایان برسد.

 

نیمه دوم را بنفیکا بهتر آغاز کرد و می توانست در همان دقایق ابتدایی به گل تساوی برسد اما حضور به موقع پیشچک، دروازه دورتموند را نجات داد.

 

بعد از سپری شدن دقایق ابتدایی، دورتموندی ها ابتکار عمل را در دست گرفتند و بعد از اینکه یکی دو موقعیت خوب را از دست دادند، سرانجام در دقیقه 59 به گل دوم رسیدند.  پاس در عمق عالی از پیشچک، با ضربه دقیق پولیشیچ، حساب کار را 2-0 کرد.

 

بازیکنان بنفیکا هنوز از شوک این گل خارج نشده بودند که در دقیقه 61، گل سوم را دریافت کردند.شوت محکم مارسل اشملزر به دهانه دروازه را اوبامیانگ به خوبی قطع کرد تا حساب کار 3-0 شود.

 

 

1186053

 

 

برتری دورتموندی ها ادامه پیدا کرد و در دقایق پایانی این تیم به گل چهارم رسید. این بار روی پاس عالی اریک دورم بود که اوبامیانگ گل چهارم دورتموند و گل سوم خودش را به ثمر رساند.

 

در دقایق پایانی اتفاق خاصی رخ نداد و بازی با برتری 4-0 دورتموند به پایان رسید.

دیدگاه‌ها