کد خبر : 1401879 | 19 اسفند 1395 ساعت 21:14 | 268.4K بازدید | 0 دیدگاه

افت بی‌سابقه تیم برانکو در نیمه دوم

و سرانجام پرسپولیس خسته! (عکس)

تیم فوتبال پرسپولیس دیروز در حالی استقلال خوزستان را شکست داد که خستگی چند بازیکن کلیدی پرسپولیس در نیمه دوم مشهود بود.

و سرانجام پرسپولیس خسته! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیسی ها از سه شنبه گذشته تا دیروز، در ۹ روز ۳ بازی مهم در لیگ قهرمانان و لیگ برتر انجام داده اند و در هر سه بازی مقابل ‌الوحده، نفت و استقلال خوزستان پیروز شدند و حالا ۵ روز دیگر باید در دوحه با الریان بازی کنند. این درحالی است که الریان ۵ روز پیش در لیگ قطر به میدان رفته و ۱۰ روز‌ تا بازی‌ مقابل پرسپولیس فرصت آماده سازی دارد. 


نکته جالب اینجاست که تیم ملی قطر برای بازی حساس با ایران در مقدماتی جام جهانی اردویش را شروع کرده اما برایان لادروپ سرمربی الریان اجازه حضور ملی پوشاناش در اردوی تیم ملی را نداده؛ اگرچه بازیکنان دعوت شده دیشب در دیدار مقابل آذربایجان به میدان رفتند.


در واقع همان چیزی که مبنای اختلاف نظر حرفه‌ای سرمربی پرسپولیس و سرمربی ایران بود، در قطر و میان الریان و تیم ملی قطر هم چالش ایجاد کرده ولی فوساتی سرمربی تیم ملی قطر و لادروپ این مسئله را با تفاهم حل کرده و ملی پوشان بعد از بازی آذربایجان بلافاصله به تیم الریان بازگشته‌اند تا دوباره بعد از بازی پرسپولیس به اردو برگردند. جالب اینکه فوساتی سرمربی فصل پیش الریان است و این تیم را قهرمان قطر کرده و شاید همین مسئله عامل از بین رفتن تنش احتمالی بین تیم ملی و باشگاه شده است.


 به هرحال الریان از نظر بدنی شرایط بهتری از پرسپولیس دارد و برانکو کار سخت‌تری برای آماده کردن تیم اش تا بازی الریان  دارد؛ پرسپولیس با انجام بازی مقابل الریان، دقیقاً در ۱۴ روز ۴ بازی بزرگ انجام داده است.

 

 

نکته دیگر این که پرسپولیس با چالش مضاعفی در روزهای نوروز دست به گریبان خواهد بود. این که ستاره‌های این تیم در پی بازی الریان و بازگشت از قطر به اردوی تیم ملی خواهند رفت و با حضور در اردو و انجام دو بازی در 4 روز دوباره به تمرینات باشگاهی برمی گردند و باید با حداقل زمان، خود را آماده دیدار نفت آبادان در شروع مجدد لیگ کنند که البته یک سفر طولانی دیگر به جنوب را هم در دل دارد.
در این شرایط، آماده سازی و استراحت حداقلی تیم در شروع دوباره لیگ مسئله بسیار مهمی است، به خصوص که با مشکلات مالی رضایت خاطر ستاره‌های تیم نیز جلب نشده. در نهایت با وجود صدرنشینی قاطع، سال سخت پرسپولیس به اتمام نخواهد رسید.

دیدگاه‌ها