کد خبر : 1401985 | 20 اسفند 1395 ساعت 14:34 | 18.2K بازدید | 0 دیدگاه

پلیس به دنبال حمله کننده ها به بازیکنان PSG

پلیس فرانسه، تحقیقات خود را پس از درگیری گروهی ناشناس در فرودگاه با بازیکنان پاری سن ژرمن پس از شکست تحقیرآمیز آنها مقابل بارسلونا را آغاز کرد.

پلیس به دنبال حمله کننده ها به بازیکنان PSG

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن در دیدار رفت موفق شد 4-0 بارسلونا را شکست دهد ولی در دیدار برگشت 6-1 مغلوب این تیم شد و از دور رقابت ها کنار رفت. در بازگشت بازیکنان این تیم به فرانسه، گروهی به سمت آنها حمله ور شده بودند که در جریان این درگیری ها، خودرو یکی از مهاجمین که در حال فرار بود، با خودرویی برخورد کرد و به دام افتاد. حال پلیس تحقیقات خود را برای دستگیری مهاجمین آغاز کرده است.

 

1186183

 

 

در این بیانیه آمده:" گروهی شروع به توهین به بازیکنان کردند و سپس به ماشین ها صدمه زدند. چندین ماشین در فرودگاه صدمه دیده است. در این شرایط خطرناک، تمام خودروها با اسکورت از محل خارج شدند تا صدمه ای به بازیکنان و خانواده هایشان وارد نشود. یکی از مهاجمین که بازیکنان و خانواده شان را تهدید می‌کرد، در جریان فرارش با خودرویی تصادف کرد و به دام افتاد. پلیس در حال تحقیقات در این رابطه است. باشگاه و حاضرین اعلام آمادگی کردند که حاضر به کمک به پیشرفت تحقیقات و دستگیری مهاجمین هستند."

دیدگاه‌ها