کد خبر : 1402262 | 21 اسفند 1395 ساعت 16:37 | 13.6K بازدید | 1 دیدگاه

میدلزبورو 0-2 سیتی

صعود آسان منچسترسیتی به نیمه نهایی FA CUP

سیتی با درخشش داوید سیلوا و با برتری 2-0 در زمین میدلزبورو، توانست به عنوان اولین تیم، راهی نیمه نهایی جام حذفی فوتبال انگلیس شود.

صعود آسان منچسترسیتی به نیمه نهایی FA CUP

به گزارش "ورزش سه"، میدلزبورو از مرحله یک چهارم نهایی FA CUP میزبان تیم قدرتمند سیتی بود. برو در بازی خود در لیگ برتر توانسته بود سیتی را در اتحاد متوقف کند اما به نظر می رسید که این بار کار دشوارتری پیش رو داشته باشد.

 

 

1186650

 

 

سیتی خیلی زود و در دقیقه 3، مزد شروع بهتر خود را گرفت و توسط داوید سیلوا به گل رسید. ارسال زابالتا از راست به درون محوطه جریمه با ضربه ناقص استرلینگ همراه شد ولی سیلوا در چند قدمی او حضور داشت و با یک ضربه دقیق کار را تمام کرد.

 

سیتی پس از گل نیز تیم برتر میدان بود و بارها توسط سانه و دی بروین از چپ و راست روی دروازه میزبان خطرساز شد ولی مهاجمان این تیم قدر فرصت را ندانستند.

میدلزبورو نیز دو بار توسط گسترده و استوانی تا آستانه زدن گل تساوی پیش رفت ولی هر بار این براوو بود که با واکنش های خود مانع فروپاشی دروازه سیتی شد. یک بار نیز زابالتا روی خط اجازه ورود توپ به دروازه را نداد تا نیمه اول با برتری 1-0 سیتی به اتمام برسد.

 

 

1186649

 

 

میهمان نیمه دوم را هم بهتر آغاز کرد و دقیقه 48 می توانست فاصله را به دو گل افزایش دهد. پاس عالی دی بروین از راست به درون محوطه جریمه، پس از یک رفت و برگشت به سیلوا رسید اما ضربه پای راست او با اختلاف اندکی از روی دروازه راهی اوت شد.

 

سیتی که تیم برتر میدان بود، دقیقه 67 به گل دوم خود نیز دست یافت.

 

 

1186655

 

 

پاس رو به جلوی سانه از سمت چپ را آگوئرو جلوتر از مدافع میدلزبرو به تور دروازه چسباند تا برتری سیتی پررنگ تر شود.

سیتی 5 دقیقه بعد توسط استرلینگ به گل سوم هم رسید ولی کمک داور این گل را به دلیل آفساید مردود اعلام کرد.

در ادامه بازی توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و سیتی توانست با پیروزی 2-0 به نوعی انتقام شکست دو سال پیش از بورو در اتحاد را بگیرد و راهی نیمه نهایی جام حذفی شود.

دیدگاه‌ها