کد خبر : 1402307 | 21 اسفند 1395 ساعت 18:53 | 9.6K بازدید | 0 دیدگاه

شکست تلخ دورتموند در خانه هرتا برلین

هرتابرلین موفق شد در خانه نمایش بسیار خوبی ارائه دهد و با نتیجه 1-2 از سد دورتموند عبور کند.

شکست تلخ دورتموند در خانه هرتا برلین

 

به گزارش "ورزش سه"، دورتموند در شرایطی مهمان هرتابرلین بود که برای نزدیک شدن به رتبه دوم به 3 امتیاز نیاز داشت و میزبان نیز که در رتبه پنجم قرار داشت، برای افزایش امیدهای کسب سهمیه در ادامه فصل به دنبال پیروزی بود.

 

بازی با برتری دورتموند آغاز شد و شورله می توانست در دقیقه 2 گلزنی کند که ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.

 

اما بر خلاف جریان بازی، هرتا در دقیقه 10 به گل رسید. توپربایی بسیار خوب ایبیسویچ و ارسال عرضی او در مقابل دروازه خالی به کالو رسید تا او نیز با بغل پایی راحت دروازه دورتموند را باز کند.

 

5 دقیقه بعد کالو می توانست گل دوم را به ثمر برساند اما شوت محکم او از درون محوطه با عکس العمل دیدنی بورکا همراه بود.

 

یک دقیقه بعد، هرتا باز هم در موقعیت گلزنی قرار گرفت اما ضربه کالو این بار از روی خط دروازه توسط مدافعان دورتموند برگردانده شد. در این دقایق هرتا موقعیت های فراوانی را روی دروازه دورتموند خلق کرد که به نتیجه نرسید.

 

 

1186697

 

 

در ادامه دورتموند علیرغم مالکیت بر توپ و میدان، قادر به خلق موقعیت چندانی نبود. در اواخر نیمه اول بارترا در شش قدم صاحب موقعیت خوبی شد اما ضربه سر او از بالای دروازه به بیرون رفت تا نیمه اول با تک گل برتری میزبان به پایان برسد.

 

با شروع نیمه دوم، هرتا باز هم موقعیت خوبی برای باز کردن دروازه مهمان داشت. پلاتن هارت در موقعیتی مناسب در محوطه صاحب توپ شد اما ضربه چیپ او با کمترین اختلاف به بیرون رفت.

 

اما موقعیت سوزی های هرتا در نهایت باعث دریافت گل مساوی شد. حرکت انفرادی کاگاوا در محوطه و پاس مناسب او به اوبامیانگ با ضربه دقیق این مهاجم جوان همراه بود تا زنبورها گل تساوی را به ثمر برسانند.

 

 

1186691

 

 

3 دقیقه بعد کاسترو حرکتی دیدنی انجام داد اما ضربه او بعد از نفوذ به محوطه با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت. در دقیقه 70 و با نفوذ کاسترو، توپ در مقابل شلوغی دروازه به اوبامیانگ رسید اما ضربه فنی او از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

اما در دقیقه 75 هرتا به گل رسید. پلاتن هارت در نزدیکی محوطه جریمه صاحب یک ضربه ایستگاهی شد و با شوت دقیق موفق شد گل دوم هرتا را به زیبایی به ثمر برساند.

 

در ادامه دورتموند تلاش زیادی برای جبران نتیجه داشت و در دقیقه 83 نیز می توانست توسط شورله به گل برسد اما این اتفاق رخ نداد. در ادامه علیرغم تلاش های شاگردان توخل اتفاق خاصی رخ نداد تا هرتا در خانه دورتموند را مغلوب کند.

دیدگاه‌ها