کد خبر : 1402909 | 24 اسفند 1395 ساعت 10:07 | 46.1K بازدید | 0 دیدگاه

شفیع زاده‌ها مدیران پنهان استقلال

برادران فوتبالی شفیع زاده در چند مقطع در لیگ شانزدهم به کمک سرمربی جوان استقلال آمدند تا کمتر درگیر مشکلات شود.

شفیع زاده‌ها مدیران پنهان استقلال

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا منصوریان پس از پایان نشست خبری دیدار استقلال برابر لوکوموتیو در جمع خبرنگاران با تشکر از کمک های تعدادی از دوستانش، نام برادران شفیع زاده را بر زبان آورد تا از یکی از حامیان مالی استقلال تشکر ویژه ای کرده باشد.


برداران شفیع زاده که در ابتدای فصل برای اولین بار نام آنها در کمک به تمدید قرارداد ابراهیمی مطرح شد، پیش از این در استقلال اهواز تجربه تیم داری داشتند اما حالا حضور آنها در فوتبال تنها محدود به کمک های مالی به آبی پوشان شده است. شفیع زاده ها در طول فصل در چند مقطع از جمله بازی با السد و دربی با مشخص کردن پاداش هایی گوناگون، کم کاری هیات مدیره و مدیرعامل استقلال برای افزایش انگیزه بازیکنان را جبران کردند و توانستند در چند دیدار با تزریق مبالغی به استقلال، کمک حال تیم جوان منصوریان باشند.


دوستان نزدیک منصوریان در یک مقطع از فصل و بعد از آنکه پرداخت پول به بازیکنان جوان استقلال با اشتباه هیات مدیره و برداشت یک میلیاردی از حساب استقلال برای مدت زیادی به تاخیر افتاد، به کمک منصوریان آمد و توانستند بخشی از مطالبات بازیکنان جوان این تیم را پرداخت کند تا برای سرمربی استقلال در لیگ شانزدهم سنگ تمام بگذارد.

دیدگاه‌ها