کد خبر : 1402992 | 24 اسفند 1395 ساعت 14:12 | 27K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای مارکا:

دلخوری بازیکنان بارسا از تبعیض های رسانه ای

ستاره های بارسا معتقدند که رسانه ها بین بارسلونا و رئال تبعیض زیادی قائل شده و اشتباهات داوری به سود آنها را بیشتر بازتاب می دهند.

دلخوری بازیکنان بارسا از تبعیض های رسانه ای

به گزارش "ورزش سه"، هرچند بازیکنان رئال و بارسا در مصاحبه های خود سعی می کنند به مسائل حاشیه ای تیم رقیب نپرداخته و از آن فاصله بگیرند؛ ولی واقعیت این است که آنها به دقت مسائل مربوط به یکدیگر را زیر نظر دارند.

 

 

1187446

 

 

در فصل جاری به خصوص اشتباهات داوری در فوتبال اسپانیا که بیشتر به سود رئال بوده اند، مورد توجه بازیکنان بارسلونا قرار گرفته است؛ ولی هرگز آن را علنی نکرده اند؛ جز در یک مورد که پیکه  2 هغته پیش در توئیتر خود به داوری بازی رئال و ویارئال اعتراض کرد.

 

طبق گزارش مارکا، بازیکنان بارسا به شدت از تبعیض های رسانه ای دلخور هستند و معتقدند که اشتباهات داوری بازی با پاری سن ژرمن (که اکثرا به سود بارسا بودند)، بیش از تمام اشتباهات داوری فصل جاری به سود رئال در رسانه ها بازتاب داشته است.

 

 

1187041

 

 

برای مثال اشتباهات متئو لاهوس، داوری بازی دو روز پیش رئال مادرید و بتیس که در چند مورد به سود رئال بودند، چندان در رسانه ها انعکاس پیدا نکردند؛ ولی هنوز از اشتباهات دنیز آیتکین، داور بازی بارسا و پاری سن ژرمن صحبت می شود.

طبق ادعای این منبع، بازیکنان بارسلونا این مساله را به مدیریت باشگاه اطلاع داده و از این تبعیض آشکار ابراز گلایه کرده اند.

دیدگاه‌ها