کد خبر : 1403100 | 24 اسفند 1395 ساعت 21:05 | 68.1K بازدید | 0 دیدگاه

ضعف سرخ‌ها در حفظ پیروزی؛

تکرار شکست پرسپولیس مقابل استقلال در آسیا

تیم پرسپولیس در مقابل الریان پیش افتاد و در نهایت مغلوب شد؛ درست مثل اتفاقی که برای این تیم در دربی پایتخت رخ داد.

تکرار شکست پرسپولیس مقابل استقلال در آسیا 

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در سومین و آخرین دیدار مرحله رفت رقابت های لیگ قهرمانان آسیا میهمان تیم الریان قطر بود و در شرایطی که با گل زودهنگام مهدی طارمی از حریفش پیش افتاده بود با دریافت سه گل از تاباتا (2گل) و یک گل از گارسیا نتیجه بازی را به حریف خود واگذار کرد.


پیش تر تیم پرسپولیس در مقابل استقلال تهران نیز به همین شیوه تسلیم شده بود؛ انها ابتدا با گل سروش رفیعی پیش افتادند ولی در ادامه با سه گل فرشید اسماعیلی، علی قربانی و کاوه رضایی بازی را واگذار کرده بودند.
در دیگر دیدار گروه D مسابقات تیم الوحده و الهلال به مصاف هم رفتند که در پایان نتیجه 2 بر 2 حاصل کار دو تیم شد.


حالا با به دست آمدن این نتایج شرایط صعود سرخپوشان به شدت دشوار شده است؛ در حال حاضرالریان با 6 امتیاز صدرنشین گروه شده و الهلال، پرسپولیس و الوحده به ترتیب با 5،4 و 1 امتیاز با امیدواری به دور برگشت مسابقات می اندیشند.


اما نکته ای که سرمربی پرسپولیس، برانکو ایوانکوویچ باید در فاصله تعطیلات بازی ها چاره ای برای آن بیندیشد، عوض کردن نتیجه بازی های برده با شکست است؛ اتفاقی که برای قرمزپوشان در دو دیدار سرنوشت ساز فصل رخ داده است. ضمن اینکه برانکو حالا برای صعود باید از هر دو دیدار خانگی در ورزشگاه آزادی حداکثر امتیازات را جمع آوری کند تا در میان 2 تیم بالای جدول گروه چهارم مسابقات قرار گیرد.

دیدگاه‌ها