کد خبر : 1403178 | 25 اسفند 1395 ساعت 11:17 | 64.4K بازدید | 0 دیدگاه

لادروپ: این برد نتیجه ای تاریخی بود

شکست دادن پرسپولیس کار هر تیمی نیست

سرمربی دانمارکی الریان یکی از بهترین شب های خود در فوتبال حاشیه خلیج فارس را تجربه کرد.

به گزارش "ورزش سه"، میشل لادروپ که در اوایل فصل و در شرایطی بحرانی هدایت الریان مدافع عنوان قهرمانی قطر را در دست گرفت و جانشین خورخه فوساتی شد، شب گذشته در یکی از حساس ترین بازی های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اولین شکست را به پرسپولیس ایران تحمیل کرد تا صدرنشین گروه در پایان دور رفت شود.


این مربی دانمارکی که از نتیجه تیمش مقابل رقیب قدرتمند ایرانی شادمان بود، در گفت و گو با روزنامه الوطن گفت: به نظر من یکی از شب های تاریخی فوتبال قطر و باشگاه الریان ثبت شد چون این برد برای سال ها جادوانه باقی خواهد ماند. ما تیمی را شکست دادیم که یکی از بهترین سال های خود را پشت سر می گذارد و مدعی اول صعود از گروه قلمداد می شود.


این مربی ادامه داد: شکست دادن پرسپولیس به عنوان یکی از باشگاه های قدرتمند و بزرگ ایران که صدرنشین رقابت های این کشور نیز هست، کار هر تیمی نیست اما من خوشحالم شاگردانم سناریوی شکست دادن رقیب خود را به خوبی اجرا کردند و توانستند این سه امتیاز کلیدی را به حساب خود واریز کنند. شاید خوشبین ترین طرفدار ما هم تصور نمی کرد که بعد از گل دقایق ابتدایی پرسپولیس ما چنین بازگشتی به روند بازی داشته باشیم اما این اتفاق رخ داد و خوشحالم که می بینم تیمم ذهنیت برتری جویی را حفظ کرده است. 


لادروپ در پایان گفت: ما مقابل پرسپولیس در حفظ توپ و کنترل بازی مشکلات زیادی داشتیم که این هم طبیعی بود چون حریفمان یکی از بهترین تیم های آسیاست اما همیشه برای برد نیاز نیست اینگونه رفتار شود. ما از 3 فرصت طلایی خود و شانس های گلزنی مان به نحو احسن سود بردیم و توانستیم نیمی از راه صعود را طی کنیم.

 

1187589

دیدگاه‌ها