کد خبر : 1403302 | 25 اسفند 1395 ساعت 19:31 | 35.6K بازدید | 0 دیدگاه

پرهام: نباید حق نساجی و خونه به خونه خورده شود

درخواست مالک نساجی از فدراسیون فوتبال

مالک باشگاه نساجی مازندران از فدراسیون فوتبال خواست بر اساس واقعیت ها درباره بازی این تیم با خونه به خونه حکم بدهند.

درخواست مالک نساجی از فدراسیون فوتبال

مهدی پرهام در گفت‌وگو با "ورزش سه" درباره حواشی دیدار نساجی و خونه به خونه بابل اظهار داشت: ما در بازی با خونه به خونه میهمان بودیم. از قبل اطلاعاتی داشتیم مبنی بر اینکه آنها می‌خواهند اتفاقاتی را رقم بزنند، از دو هفته قبل اطلاع داشتم و به چند نفر از مسئولین هم گفته بودم که در این مسابقه حاشیه‌هایی رخ می‌دهد. درخواستم این بود که از نظر امنیتی بیشتر دقت شود تا خدایی ناکرده مساله پیش نیاید.
وی ادامه داد: تیم خونه به خونه در قائمشهر میهمان ما بود و حتی یک بر صفر هم بازی را باختیم ولی خون از دماغ کسی نیامد و هیچ اتفاقی نیفتاد چون قبلش تدبیر کرده بودیم و میهمان‌نوازی خوبی انجام دادیم حتی هواداران ما شعار هم علیه تیم حریف ندادند.


مالک نساجی در ادامه گفت: هواداران نساجی بسیار مظلوم هستند و فکر می‌کنم حقشان خورده می‌شود. ما نباید بگذاریم این اتفاق بیفتد. متاسفانه خبری شنیده ام مبنی براینکه کمیته انضباطی می خواهد بازی را 3 بر صفر به سود خونه به خونه اعلام کند، من با آقای تاج صحبت کردم، با مدیرکل استان هم حرف زدم. یکسری مطالب از قول آقای حسین‌زادگان مطرح شده بود که او به من گفت هرگز حرفی درباره شروع‌کننده درگیری‌ها نزده است. این منصفانه نیست من احساس می‌کنم برخی اخبار که منتشر می‌شود، توطئه‌ای پشت آن قرار دارد و می‌خواهند بین دو تیم اختلاف ایجاد کنند.


پرهام همچنین تاکید کرد: نساجی و خونه به خونه هر دو از یک استان هستند. به هر حال هر دو تیم زحمت می‌کشند و خوب نیست با اختلاف‌هایی که برخی درست می‌کنند، روابط خراب شود. هواداران باید هوشیار باشند و صبر کنند تا نظر قطعی کمیته انضباطی اعلام شود. ما برخی اسناد جدید را ارائه کردیم و ان‎شاءالله حکم چیزی خواهد بود که واقعیت باشد. قطعا در این صورت هواداران ما به این حکم احترام می‌گذارند ولی اگر ناحق باشد، هواداران عصبانی می‌شوند و شاید اتفاقات بعدی رخ دهد.


وی در پایان افزود: اگر شرایط به همین شکل باشد عواقب بدی برای دو تیم خواهد داشت. در این صورت شاید دیگر دو تیم نتوانند با هم بازی کنند و این اصلا خوب نیست. نباید مسئولین فدراسیون اجازه دهند کینه‌ای به وجود بیاید. خوشبختانه همه فیلم‌ها واضح است و در برنامه 90 هم پخش شد و اگر نیروی انتظامی مستقر بود، با شکسته شدن فنس‌ها آن اتفاقات رخ نمی‌داد. هرچند که ورزشگاه بابل هم شرایط این مسابقه را نداشته است. من خیلی خوشحالم که مهدی تاج محبت و به موضوع ورود کرد. امیدوارم با تصمیم درستی که می‌گیرند حق نساجی و خونه‌به‌خونه خورده نمی‌شود.

دیدگاه‌ها