کد خبر : 1403389 | 26 اسفند 1395 ساعت 14:30 | 43.8K بازدید | 0 دیدگاه

بارسا به دنبال جذب پدیده فوتبال فرانسه (عکس)

نشریه دیاریو اسپورت امروز تیتر یک خود را به علاقه بارسا برای جذب امباپه، پدیده این روزهای فوتبال فرانسه و باشگاه موناکو اختصاص داد.

به گزارش "ورزش سه"، مهاجم جوان موناکو بعد از درخشش با این تیم در فصل جاری مورد توجه بارسلونا قرار گرفته و آبی اناری ها به دنبال جذب این بازیکن در تابستان هستند.

کیلیان ام‌باپه را باید استعداد جدید فوتبال فرانسه نامید. این بازیکن جوان تنها ۱۸ سال دارد اما به همراه رادامل فالکائو، بهترین زوج خط حمله فوتبال اروپا را تشکیل دادند.

 

 

1187746

 

 

موناکو در فصل جاری لیگ فرانسه توانست ۸۴ گل به ثمر برساند که این بهترین آمار در ۵ لیگ معتبر اروپایی است. فالکائو و ام‌باپه به همراه هم ۲۷ گل برای این تیم فرانسوی به ثمر رساندند تا نشان بدهند که هماهنگی بالایی باهم دارند. ام‌باپه در دیدار برابر منچسترسیتی در دور برگشت لیگ قهرمانان اروپا هم موفق به گلزنی شد و گل نخست تیمش را به ثمر رساند.

 

 

1187690

 

 

روزنامه اسپورت اسپانیا در گزارشی به ستایش از این بازیکن جوان فرانسوی پرداخت و نوشت که باشگاه بارسلونا تلاش می‌کند تا او را در تابستان جذب کند. بارسلونا به جایگزینی برای مثلث هجومی خود نیاز دارد و پاکو آلکاسر نتوانسته تاکنون انتظارات را برآورده کند.

دیدگاه‌ها