کد خبر : 1404541 | 04 فروردين 1396 ساعت 19:12 | 74.4K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره سال های دور ایرلند:

بیل برای بهترین شدن باید از رونالدو دور شود

جانی جیلس که بین سال های 1959 تا 1979 برای ایرلند بازی های درخشانی ارائه می داد، گرت بیل را هنوز بازیکنی بزرگ نمی داند.

بیل برای بهترین شدن باید از رونالدو دور شود

به گزارش "ورزش سه"، امشب ولز در دیداری حساس از انتخابی جام جهانی به مصاف ایرلند خواهد رفت در حالی که گرت بیل تنها سه گل برای تبدیل شدن به بهترین گلزن تاریخ ولز فاصله دارد.

 

 

1188942

 

 

جیلس که سابقه بازی برای منچستریونایتد و لیدزیونایتد را در کارنامه دارد، در مصاحبه با آیریش ایندیپندنت گفت:« معتقدم که گرت بیل هنوز بازیکن بزرگی در سطح جهانی نیست؛ باید کمی بهتر شود تا او را بازیکن بزرگی بدانم. برای برداشتن قدم نهایی به سمت تبدیل شدن به بازیکنی بزرگ، بیل باید از رونالدو دور شود. مشکل بیل اینجاست که در تیمی مثل رئال که تحت کنترل بازیکنی خودخواه مثل رونالدو است، فضای مناسبی برای درخشش پیدا نمی کند.

 

من واقعا از بیل خوشم می آید، اول به عنوان یک بازیکن و در وهله دوم به عنوان یک انسان. او را نمی شناسم اما فکر کنم او پسر خوبی است و ریشه های خانوادگی اش را حفظ کرده است. در حالیکه رونالدو با این همه پول و مدال به دنبال خودنمایی است. هنوز در عکس های تیمی بر روی پنجه پایش می ایستد تا خودش را بلند قد نشان دهد. بیل فقط به فکر بازی اش است و برای تیم، کار می کند.»

 

وی افزود:« ولز ­­جایگاه مناسبی برای گرت بیل است. بیل بارها تیم را هدایت کرده است و با شوری حقیقی برای ولز، بازی می کند و از نبرد برای کشورش، خوشحال است. به نظرم ولز بدون گرت بیل، تیم قدرتمندی نخواهد بود. آن ها آرون رمزی را دارند که فکر می کند بازیکن بزرگی است اما این گونه نیست. بدون بیل، ولز تیمی متوسط خواهد بود.

دیدگاه‌ها