کد خبر : 1405378 | 10 فروردين 1396 ساعت 19:26 | 43K بازدید | 0 دیدگاه

استقلال اهواز اولین قربانی سال 96

تیم فوتبال استقلال اهواز با قبول شکست 2 بر 1 مقابل ملوان بندرانزلی به اولین تیمی تبدیل شد که در دسته های پایین تر ادامه خواهد داد.

استقلال اهواز اولین قربانی سال 96 

به گزارش "ورزش سه"، نزدیک به 10 سال پیش تیم استقلال اهواز با سرمربیگری فیروز کریمی تا آستانه قهرمانی در لیگ برتر نیز پیش رفت و اگر اشتباهات داوری گریبان این تیم را نمی گرفت، جنوبی ها می توانستند علاوه بر فولاد خوزستان و استقلال خوزستان، قهرمان دیگری هم در بالاترین سطح فوتبال کشور داشته باشند.


اما این تیم که با سرمایه برادران شفیع زاده سال های خوبی را پشت سر گذاشته بود نتوانست به روند خود ادامه دهد و در یک دهه گذشته همواره با فرودهای زیادی روبرو شد تا این تیم به لیگ آزادگان برود.


امروز در مقابل ملوان بندرانزلی آنها به مانند سال های گذشته و فصل جاری روند نزولی خود را ادامه دادند تا در لیگ آزادگان هم جایی نداشته باشند و در فاصله پنج هفته تا پایان مسابقات به اولین تیم سقوط کننده به دسته دوم تبدیل شوند.


استقلال اهواز که در این فصل بارها با تغییرات کادر فنی خود سعی در حفظ تیم داشت، در نهایت راه به جایی نبرد تا این تیم که تا پایان هفته بیست و نهم بدون حتی یک پیروزی، تنها 11 امتیاز کسب کرده، دیگر شانسی برای ادامه کار نداشته باشد و به دسته پایین تر برود.


با توجه به سقوط 3 تیم به دسته دوم و اینکه خیبرخرم آباد با 30 امتیاز در رتبه پانزدهم جدول 18 تیمی مسابقات قرار گرفته، اهوازی ها به اولین سقوط کننده بدل شدند. 


گفتنی است دو تیم فجرشهید سپاسی شیراز و فولاد یزد نیز به ترتیب با 23 و 24 امتیاز برای ماندن در مسابقات کار دشواری در پیش دارند و باید در دیدارهای پیش رو دست به شگفتی بزنند.

دیدگاه‌ها