کد خبر : 1405506 | 11 فروردين 1396 ساعت 19:02 | 23.8K بازدید | 0 دیدگاه

شکست ناپذیری مشهدی ها

امتیازات عجیب سیاه جامگان با میثاقیان

سیاه جامگان در سومین بازی پیاپی به همراه میثاقیان توانست به تساوی دست پیدا کند، نکته عجیب در این باره اینکه این بازی ها با برتری این تیم دنبال می شد اما در نهایت با تساوی به پایان رسید.

امتیازات عجیب سیاه جامگان با میثاقیان

به گزارش "ورزش سه"، دیدار برابر استقلال تهران در ورزشگاه آزادی اولین حضور میثاقیان در لیگ برتر پس از سال ها بود، دیداری که مشهدی ها توانستند از حریف خود پیش بیفتند و در نهایت با تساوی یک بر یک به کار خود پایان دهند.

 

این تیم به همراه سرمربی جدید و محبوب خود در دومین بازی نیز در برابر سپاهان قرار گرفتند، مشهدی ها در این بازی نیز در ابتدا موفق شدند دروازه حریفشان را باز کنند و خود را به عنوان تیم برتر میدان معرفی کنند اما در نهایت بازهم با پذیرفتن گل، با تساوی یک بر یک به کار خود پایان دادند.

 

سیاه جامگان امروز نیز در تهران برابر نفت قرار گرفت، نکته جالب در این باره اینکه آنها در این بازی نیز به مانند بازی های اخیر بازهم از حریف خود پیش افتادند و موفق شدند دروازه نفتی ها را باز کنند، مشهدی ها که در بازی های اخیر نشان دادند نمی توانند از گل برتری خود محافظت کنند بازهم اسیر حریف شدند و یک بار دیگر نیز با تساوی به کار خود پایان دادند.

 

سیاه جامگان که پس از حضور میثاقیان در برابر سه حریف قدرتمند قرار گرفت موفق شد در برابر این تیم ها امتیاز کسب کند و به عنوان تیم بازنده میدان را ترک نکند و به نوعی می توان اکبر میثاقیان را شکست ناپذیرترین مربی این روزهای لیگ برتر دانست چرا که وی پس از ورود به لیگ برتر تاکنون طعم شکست را نچشیده است.

دیدگاه‌ها