کد خبر : 1405529 | 11 فروردين 1396 ساعت 19:52 | 10.8K بازدید | 0 دیدگاه

شروع ضعیف آسیایی ها در غدیر

اس.خوزستان 1- ذوب آهن 1؛ تساوی علیه سهمیه

یاران پورموسوی و مجتبی حسینی در نهایت با تساوی به کار خود پایان دادند، دو تیمی که نیاز به سه امتیاز این بازی داشتند و هر کدام از آنها با به ثمر رساندن یک گل، تنها توانستند یک امتیاز از این بازی به دست بیاورند.

اس.خوزستان 1- ذوب آهن 1؛ تساوی علیه سهمیه

به گزارش "ورزش سه"،  دو تیم استقلال خوزستان و ذوب آهن در حالی که نیاز به سه امتیاز بازی بیست و پنجم خود داشتند در نهایت با تساوی به کار خود پایان دادند، نیمه اول این دیدار با گل به خودی خوزستانی ها به سود ذوب آهن به پایان رسید اما در نیمه دوم یاران پورموسوی موفق شدند با ارائه یک بازی هجومی نتیجه را به تساوی بکشانند و در نهایت با کسب یک امتیاز به کار خود پایان دادند.

هفته بیست و پنجم لیگ برتر، یازدهم فروردین ١٣٩٦
ورزشگاه غدیر اهواز، تماشاگر: ٥٠٠ نفر

 

 

استقلال خوزستان:

وحید شیخ ویسی، محمد طیبی، عقیل کعبی، پیمان شیرزادی، دانیال ماهینی، مصطفی ماهی، علی اصغر عاشوری،مهدی زبیدی(1+90 یونس دلفی)، سلمان بحرانی، آرش افشین و حسن بیت سعید

سرمربی: سید سیروس پورموسوی

 


ذوب آهن اصفهان: 

رشید مظاهری، محمد نژاد مهدی، وحید محمدزاده، مهدی مهدی پور، سید محمدرضا حسینی، احسان پهلوان، علی حمام، دانیال اسماعیلی فر، مهران درخشان مهر، مهدی رجب زاده و جری بنگستون(76 مرتضی تبریزی)

سرمربی: سید مجتبی حسینی

 

 

شرح گل ها:


١-٠(ذوب آهن اصفهان- گل به خودی مصطفی ماهی): حرکت زیبای  علی حمام از سمت راست و پاس این بازیکن با برخورد به مصطفی ماهی هافبک استقلال خوزستان وارد دروازه شبخ ویسی شد.
١-١(استقلال خوزستان- زبیدی): حرکت زیبای بیت سعید از سمت راست و پاس دقیق وی به زبیدی رسید تا این بازیکن اولین گلش را وارد دروازه مظاهری کند.

 

 

بهترین بازیکن:


مهدی زبیدی یکی از بازیکنانی بود در دیدار امروز استقلالی های خوزستان بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت، او در دیدار بارها خط دفاعی ذوبی ها را به هم ریخت و در نهایت موفق شد دروازه این تیم را باز کند تا خوزستانی ها از این بازی خانگی دست خالی نمانند.

 

 

در حاشیه :

* جمعی از هواداران تیم فوتبال استقلال اهواز نیز در ورزشگاه حضور پیدا کرده بودند و با نصب بنرهایی با مضمون «استقلال اهواز، شناسنامه فوتبال خوزستان» و «عشقمان را به ما برگردانید» به شرایط بد این تیم قدیمی معترض بودند. استقلال اهواز از لیگ دسته یک به لیگ دسته دو سقوط کرد.
* پیش از آغاز بازی رشید مظاهری به سمت نیمکت استقلال خوزستان  رفت و علی‌اصغر عاشوری و وحید شیخ ویسی نیز به سمت نیمکت ذوب‌آهن رفتند.
* اشتباه مصطفی ماهی در محوطه جریمه استقلال خوزستان در دقیقه 25 گل به خودی زیبایی را به نفع ذوب‌آهن رقم زد تا ماهی زننده نخستین گل به خودی لیگ برتر در سال 96 باشد.
* سیروس پورموسوی سرمربی استقلال خوزستان که در دیدار با پرسپولیس در هفته بیست و چهارم لیگ برتر از کنار زمین اخراج شد، امروز از جایگاه ویژه ورزشگاه غدیر نظاره‌گر بازی تیمش بود.
* تمام عکاسان خبری در هر 2 نیمه پشت دروازه ذوب‌آهن حضور داشتند.
* گزارشگر اهوازی در حالی تعداد تماشاگران را 5 هزار نفر اعلام کرد که به نظر نمی‌رسید بیشتر از هزار نفر در ورزشگاه حضور داشته باشند.
* پس از حواشی که بین آرش افشین و تماشاگران استقلال خوزستان در دیدار با لخویا به وجود آمده بود، تماشاگران در هنگام تعویض افشین در دیدار امروز او را با شعار «آرش با تعصب» تشویق کردند.

 

دیدگاه‌ها